παίρνουν κόσμο για άλλες πόλεις και έρχεται πιο οικονομικό το κόμιστρο.Επίσης σε δεκάδες πόλεις της Ευρώπης και Ασίας υπάρχουν εταιρίες taxi που διαφέρουν με τα αστικά και εξυπηρετούν πολλές και διαφορετικές ανάγκες. Στην ελλάδα που η διαφθορά έχει αγγίξει από τους ταξιτζήδες μέχρι τους φερυμποτάδες της Σαλαμίνας,είναι δύσκολη κάθε διαφορετική προσέγγιση και άνοιγμα επαγγέλματος γιατί φοβούνται τα διεφθαρμένα κεκτημμένα που για δεκαετίες τους εξυπηρετούσαν.Κανείς δεν θα μείνει χωρίς δουλειά αν παράλληλα με την αλλαγή των συνθηκών καταφέρει να αλλάξει και τον τρόπο δουλειάς τουμστην περίπτωση των ταξιτζήδων,να κάνουν trusts,εταιρίες,να μπουν πουλμανάκια,να εξυπηρετούν αεροδρόμια και λιμάνια,να τεθούν νέες βάσεις συνολικά στο επάγγελμα τους και σε όλα τα επαγγέλματα γιατί έχουμε μείνει 40 χρόνια πίσω από την υπόλοιπη Ευρώπη,80 χρόνια πίσω από τις ΗΠΑ και 500 χρόνια πίσω από τα βόδια που και αυτά εκσυγχρονίζονται.Φωνάζουν οι ταξιτζήδες για να μην χάσουν τα ωφελήματα που τους παρείχε η χούντα,η δεξιά και το Πασόκ. Έχουν φοβικά σύνδρομα ή σύνδρομα που αντικρούουν τον εκσυγχρονισμό και την ανάπτυξη που σε τελική ανάλυση είναι και δείγμα πολιτισμού. Ποιός τους φταίει που έδιναν 50000 ευρώ για μια άδεια όταν αυτή ήταν αφορολόγητη με μαύρα λεφτά και ο κάθε πικραμένος που φοροδιεύφευγε ή που είχε το μαντρί τον Χειμώνα στο νησί,το Καλοκαίρι μετατρέπονταν σε ταξιτζή ; Ας κάνετε μια έρευνα για το πόσα TAXI έχουν και εκμεταλλεύονται όσοι φωνάζουν ,όσοι είναι πρόεδροι των ταξιτζήδων (πρώην ή νυν) και μετά ελάτε να μου πείτε για συνδικαλισμό και συντεχνίες. Τη τσεπούλα τους κοιτάζουν και τίποτε άλλο αλλά δυστυχώς παίρνουν στο λαιμό τους και τους απλούς ταξιτζήδες ή τους οδηγούς ή τους ιδιοκτήτες taxi που σε τελική ανάλυση τους συμφέρει το άνοιγμα του επαγγέλματος τους. Αυτούς που δεν συμφέρει είναι οι ΜΕΓΑΛΟΚΑΡΧΑΡΙΕΣ ΤΑΞΙΤΖΗΔΕΣ ΜΕ ΤΑ 60 ΚΑΙ 80 ΤΑΧΙ που κατέχουν.
Αναγνώστης