ιστορία της αεροπορίας δηλαδή παρήγγειλε: 200 Boeing 737, αλλά και 260 Airbus A320, τις νέες εκδοχές γι αμφότερους τους τύπους.
Η American Airlines το δεύτερο φετινό τρίμηνο είχε ζημιά 286 εκατομμυρίων δολαρίων--85 σεντ ανά μετοχή της στην Γουόλ Στριτ, μεγαλύτερη της αναμενόμενης (75 σεντ). Σύμφωνα με την μητρική εταιρεία AMR, δεν βοήθησε την οικονομική κατάσταση το κόστος, στο ίδιο χρονικό διάστημα, των καυσίμων--ανήλθε στα 524 εκατομμύρια δολάρια. Όμως, ο "τζίρος" στο β' τρίμηνο βελτιώθηκε αυξανόμενος στο 7,8% του "τζίρου" της αγοράς--σε ποσό κυμάνθηκε πάνω από τα έξι δις δολάρια, όπως αναμενόταν από τους αναλυτές της αγοράς.
Τα νέα αεροπλάνα θα πρέπει να έχουν παραδοθεί έως το 2022, αρχίζοντας απ το 2013. Υπάρχουν στο συμβόλαιο δικαιώματα προαίρεσης (options), 100 για Boeing 737 και 365 για Airbus Α320.
Σύμφωνα με την IATA (Διεθνής Ενωση Αερομεταφορών), η ΑΑ είναι σήμερα η τρίτη σε μέγεθος διακίνησης επιβατών αεροπορική εταιρεία, παγκοσμίως, έπεται της United Continental και της Delta.
"Με τα νέα αεροπλάνα βελτιώνονται τα κόστη μας στα καύσιμα και στην εκμετάλλευση, ενώ διευκολύνεται η 'ευελιξία' μας στον πιστωτικό τομέα", δήλωσε σήμερα ο πρόεδρος της μητρικής εταιρείας AMR, Τζέραρντ Αρπεϊ.
Δεν υπήρξε αναφορά στο συνολικό κόστος της "ιστορικής παραγγελίας". Όμως, διευκρινίστηκε ότι οι κατασκευαστές των αεροπλάνων ", μέσω της μεθόδου της χρονο-ναύλωσης, πριμοδοτούν την μητρική εταιρεία-μητέρα AMR συνολικά με περίπου 13 δισ. δολάρια ΗΠΑ".
Άλλο ένα βασικό στοιχείο στην εν λόγω παραγγελία είναι ότι, η AA θα ανανεώσει τον στόλο της με αεροπλάνα "τελευταίας γενιάς" και της Boeing και της Airbus.
Απ το 2009 ως σήμερα, η AA δεν είχε νέα εμπορική συναλλαγή με την Airbus. H Boeing θύμισε σήμερα ότι, "έχει διαχρονικά μια στρατηγική συνεργασία" με την ΑΑ.
Τέλος, η AMR ανήγγειλε συγχρόνως ότι, "θα διαμελιστεί μια άλλη θυγατρική της, η American Eagle, με ισόρροπη κατανομή των στοιχείων του Ενεργητικού ανάμεσα στους μετόχους, χωρίς όμως να υπάρχει η πρόθεση της πώλησής της".