tromaktiko: Αγανακτώ γιατί...

Σάββατο 2 Ιουλίου 2011

Αγανακτώ γιατί...



Αγανακτώ γιατί ζω σε μια χώρα που νιώθω οτι δεν έχει να μου προσφέρει τίποτα...

Αγανακτώ γιατί οι γονείς μου με σπούδασαν με το υστέρημα τους για να φτάσω στα 25 μου, με πτυχίο ΑΕΙ να "περνάω" ακόμα με το χαρτζιλίκι που μου δίνουν...
Αγανακτώ γιατί δεν ξέρω αν θα μπορέσω ποτέ να σταθώ στα πόδια μου...
Αγανακτώ γιατί δεν μπορώ να ξεκινήσω το σπιτικό μου με τον επι 5 χρόνια άνθρωπό μου...
Αγανακτώ γιατί φοβάμαι πως ούτε οικογένεια και παιδιά δεν θα κάνω γιατί απλά δε θα φτάνουν τα λεφτά...
Αγανακτώ γιατί ξέρω οτι και δουλειά να βρω θα είμαι κατά πάσα πιθανότητα ανασφάλιστη, αλλά θα αναγκαστώ να το δεχτώ κι αυτό κάποια στιγμή...
Αγανακτώ γιατί μ'εχουν κάνει να σκέφτομαι πως μόνο αν φύγω απ'αυτή τη χώρα ίσως καταφέρω να πραγματοποιήσω τα όνειρά μου...
Αγανακτώ με τον εαυτό μου που θέλει να μείνει εδώ και να το παλέψει...
Όχι, ποτέ δεν τους ψήφισα, κανέναν τους, καλύτερα να μου κοβόταν το χέρι απ'τη ρίζα, τουλάχιστον έτσι έχω τη συνείδηση μου ήσυχη...
Αγανακτώ όμως γιατί ξέρω οτι στις επόμενες εκλογές, όποτε κι αν γίνουν, πάλι θα έχουμε "ίδια Παντελάκη μου,τα ίδια Παντελή μου"..., γιατί δυστυχώς ο λαός μας μυαλό δε βάζει...Πως μας έχουν καταντήσει έτσι? Πως καταντήσαμε έτσι?

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!