tromaktiko: Ελλάδα μου σε ευχαριστώ!

Παρασκευή 1 Ιουλίου 2011

Ελλάδα μου σε ευχαριστώ!



Ειμαι ο γιαννης απο Θεσσαλονικη 23χρ. Τον Απριλιο απολυθηκα απο φανταρος απο τον 3λμχ στον βαλτο.
Μεχρι πριν 2 χρονια ολα πηγαιναν καλα... Ο πατερας μου εχτιζε οικοδομες και εγω δουλευα εκει σαν πλακατσης και παραλληλα σε αλλες δουλειες γιανα βγαλω κατι τις εξτρα για την τρελα μου τα αυτοκινητα... Εχω τελειωσει ι.ε.κ τεχνικος δομικων εργων και σε κολλεγιο civil enginnerring( πολιτικος μηχανικος) ολα μια χαρα.... Μεχρι την στιγμη που γυρισα απο φανταρος και καταλαβα τι γινεται και τι παιζει στην ελλαδιτσα μας την ωρα που εγω φιλουσα τα συνορα ... Για καποιο λογο δεν ειχαμε λεφτα.... Μετα απο ψαξιμο και ερωτηση βρηκα απο χρωστανε στον πατερα μου αυτη την στιγμη 700.000 ευρω σε επιταγες γραμματια φιλικο δανεια που δεν μπορει να παρει τα λεφτα γιατι ειναι ετσι ο χαρακτηρας του και αλλα πολλα..... Στο σπιτι μας ειμαστε 4 αδελφια 2 παππουδες 2 γιαγιαδες και η αδελφη της γιαγια μου ο θειος μου και η θεια μου με τα 2 παιδια του που ολου συντηρουνται απο τον πατερα μου. Υποψιν ο αδελφος μου ειναι στα τεφφα και η αδελφη μου δινει πανελληνιες και η μικρη παει ακομα σχολειο.<< επεσε η οικοδομη>> ηταν τα λογια μου την πρωτη μερα που του ζητησα λεφτα για κατι μικρα εξοδα 50- 100 ευρω..... Ενταξει λεω... Θα φτιαξουν τα πραγματα.... Εχω σχεση 6 χρονια με μια κοπελα.... Θελουμε να μεινουμε μαζι να κανουμε ενα βημα... Το σκεφτομαστε ακομα..... Αυτη την στιγμη αν θελετε πιστεψτε το η οχι περναω μαζι με την κοπελα μου με 40 ευρω την εβδομαδα 160 ευρω τον μηνα.... Δεν εχω δει ακομα την θηλασα εχω να βαλω βενζινη στο αμαξι απο τον ιουνιο και για διακοπες δεν το συζηταω..... Σε ευχαριστω ελλαδιτσα μου που με βοηθησες ολα αυτ τα χρονια αλλα συγνωμη που με εκανες να σε μισησω με ολους αυτους που μου εβαλες να με κυβερνουν..... 40% φορολογια, τεκμηρια, μειωσεις στους πολυτεκνους, φορο πανω στο φορο και ανεργια.......
Σε ευχαριστω........!

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!