1.Ο ιδιοκτήτης σου νοικιαζει την επιχείρηση του. Επομένως, ναι εσύ πρέπει να πλρηρώνεις το ΦΠΑ.
(αφορά: http://tro-ma-ktiko.blogspot.
Δεν έχω δει κανέναν ιδιοκτήτη πχ μαγαζιού να πληρώνει το ΦΠΑ σε αυτό που του το νοικιάζει.
2.Το ΙΚΑ στην πιάτσα όλοι ξέρουν πως πληρώνεται μισό-μισό(αν σε έχει πιάσει κορόιδο κάποιο λαμόγιο δεν φταίει ολος ο κλάδος). Αυτό συμβαίνει σε όλους τους εργασιακούς χώρους όπου ένα μέρος των εισφορών πληρώνει ο εργοδότης και ένα μέρος ο εργαζόμενος. (εξαιρούνται δυστυχώς τα "μπλοκάκια"-μηχανικοί) Το κουλό βέβαια της υπόθεσης είναι πως ενώ ο ιδιοκτήτης ενοικιάζει μια επιχείρηση στους οδηγούς πρέπει να έχει τους στο ΙΚΑ (λες και ειναι υπάλληλοι του) και όχι να είναι μόνοι τους ασφαλισμένοι στο ΤΕΒΕ! (αθάνατο ελληνικό κράτος!!!) Για να κατανοήσουν και οι αναγνώστες ο οδηγός δίνει ένα στάνταρ ποσό ενοικίου το μήνα στον ιδιοκτήτη και όχι το ανάποδο, δηλαδή ο ιδιοκτήτης να δίνει έναν στάνταρ μισθό στον οδηγό.
3.Το χωρίς απόδειξη που λες, μου δηλώνει οτι είτε είσαι άσχετος με το επάγγελμα είτε απλά εγκάθετος. Αφού το ΤΑΞΙ έχει πλέον έσοδα-έξοδα (και σωστά το κάνανε να φορολογείται έτσι) το ποσό του ενοικίου που δηλώνεις εμφανίζεται καθόλα νόμιμα στην εφορία, αφού ο ιδιοκτήτης θα ήταν χαζός να δηλώνει ολόκληρο το ποσό που εισπράτει το ΤΑΞΙ μαζί με το ενοίκιο που του δίνεις εσυ!
4.Λες για μικτή ασφάλεια. Δεν εχω δει σε καμία επιχείρηση, αυτός που την νοικιάζει να ζηταει από τον ιδιοκτήτη να του την ασφαλίσει κιόλας! Αν εγώ νοικιάσω ένα μαγαζί και ανοιξει ζαχαροπλαστείο ο άλλος θα πρέπει να του ασφαλίσω τα γλυκα? Ωστόσο, όπως θα γνωρίζεις, αν και αμφιβάλλω, στην πιάτσα όλοι ξέρουν πως ο ιδιοκτήτης πληρώνει την ασφάλεια (σωστό και πρέπον) αλλά να σου πληρώνει μικτή δεν το κατανοώ! Δεν είσαι υπάλληλός του αλλά νοικιάζεις την επιχείρηση ξαναλέω!
Για το θέμα του ανοίγματος του επαγγέλματος τώρα. Για να ενημερώνεται και ο κόσμος. Η Ε.Ε. με κοινοτική οδηγία (Μπολγενσταιν ονομάζεται) εξαιρεί ρητά τα ΤΑΧΙ από την απελευθέρωση, αναγνωρίζοντας πως θα πρέπει να υπάρχουν γεωγραφικοί και πληθυσμιακοί περιορισμοί για συγκεκριμένους λόγους, που εξυπηρετουν το γενικό καλό. (ενδεικτικά αναφέρω πως στο Παρίσι αντιστοιχούν 1,8 άδειες/1000 κατοίκους) Ξαναλέω πως αυτό το προβλέπει η Ε.Ε.. Ο προηγούμενος υπουργός εναρμονιζόμενος με αυτήν την κοινοτική οδηγία έφτιαξε ένα σχέδιο νόμου. Το οποίο μάλιστα εγκρίθηκε και από την Τρόϊκα!
Ερχεται τώρα ο Ραγκούσης εξυπηρετώντας, προφανώς, κάποια συμφέροντα και λεει πως θα το ανοίξει πλήρως. Αυτό ενδέχεται δύο πράγματα. Πέφτει η τιμή της άδειας, κάποιοι επιτήδειοι αγοράζουν φτηνά, βγαίνει ο Ραγκούσης μετά από 2-3 μήνες που πλέον αρμόδιες θα είναι οι Περιφέρειες για την έκδοση, και δηλώνει πως με βάση την Ε.Ε. πρέπει να υπάρχει πληθυσμιακό κριτήριο, οι άδειες ανεβάζουν αξία και κάποιοι έχουν θησαυρίσει στην πλάτη του κοσμάκη. Το δέυτερο ενδεχόμενο είναι πράγματι ο φίλτατος υπουργός να το ανοίξει το επάγγελμα. Για ενα χρονικό διάστημα η Αθηνα και η Θεσαλλονική θα γίνουν κίτρινες και μπλε αντίστοιχα. Από 15.000 ΤΑΞΙ φτάνουμε στα 30.000. Δουλειά φυσικά δεν υπάρχει (έτσι κι αλλιώς το επάγγέλμα είναι ήδη κορεσμένο), μπαίνουν κάνα δυο μεγαλοκαρχαρίες τύπου Αλαφούζου, ιδρύουν εταιρείες ΤΑΞΙ, αγοράζουν χιλιάδες άδειες και γινεται όλος ο κλάδος υπάλληλοι! Και όποιος ξέρει τις εργασιακές σχέσεις στον ΣΚΑΙ καταλαβαίνει τι εννοώ! Α! ξέχασα! Δημιουργείται ολιγοπώλιο (τύπου εταιρειών κινητής τηλεφωνίας), οι τιμές πανε στα ύψη (εναρμονισμένα πάντα) και είμαστε όλοι χαρούμενοι κ! αι ευτυχισμένοι!
Πέρα από τα παραπάνω, 20.000-30.000 άνθρωποι που έχουν δανειστεί για να αγοράσουν άδειες καταστρέφονται. (άλλοι έχουν δάνεια, άλλοι πούλησαν σπίτια κλπ)
Και επειδή θέλω να είμαι αντικειμενικός και με ενδιαφέρει το κοινό καλό (όπως είπα πριν πως σωστά μπήκε βιβλίο εσόδων-εξόδων και αποδείξεις) έτσι πρέπει να μπει και αντικειμενική αξία πώλησης και αγοράς της άδειας, ώστε το Κράτος να μην χάνει φόρους από εικονικές αγοροπωλησίες.
Φυσικά, τον υπουργό μας όπως και ολη την Κυβέρνηση που είναι σε διατεταγμένη υπηρεσία, το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι πως θα εξυπηρετήσουν κάποιους μεγαλοεπιχειρηματίες, πως θα μας κάνουν όλους υπαλλήλους και πως θα χτυπήσουν την μεσαία τάξη στην Ελλάδα. Γιατί αν δεν το έχεις καταλάβει το ΤΑΞΙ είναι μια μικρομεσαία επιχείρηση που ανήκει σε 20.000-30.000 οικογένειες και πάνε να το κάνουν Α.Ε. που θα ανήκει σε 2-3 οικογένειες!
Αναγνώστης