tromaktiko: Περί δανείου

Τετάρτη 6 Ιουλίου 2011

Περί δανείου



Συγχαρητήρια στον νομοταγη οικογενειαρχη για τις απόψεις του. Είμαι και εγω οικογενειάρχης με στεγαστικο δανειο που μόλις και καλυπτω τις αναγκεσ μου.
Και εγω αν μεινω απο δουλειά, αλλά και με τους νέους φόρους τα πρωτα πράγματα που δεν θα πληρωσω θα ειναι το στεγαστικο δανειο και οι φόροι, διοτι δεν εχω. Εδώ ολοκληρο κράτος καταχρεώθηκε και καταχρεωσε και τα ελληνικα περήφανα νοικοκυριά, ας βρει λοιπον εκεινο την λυση για μας και σε τελική, ας μαζεψουν ολα τα σπιτια που χρωσταμε σε δανεια και να τα βαλουν στο κ...ο τους και αυτοι και οι τράπεζες που δεν θα μπορουν να τα πουλήσουν, μετα την εξαθλιωση στην οποια θελουν να μας οδηγησουν. Και κατι ακομη, δεν ειναι ο συριζα αυτός που σας κραζει, αλλα ο καθένας Έλληνας απο μας που του κοβετε οτι πιο ομορφο, τον αγωνα που κανει για μια ομορφη και νομοταγής ζωη με ηθη και εθιμα που μας εχουν διδαξει οι πατεράδες μας και οι πραγματικοί ήρωες αυτου του τοπου. Φτου και στους 300.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!