tromaktiko: Αγανακτισμένοι - Όλοι μαζί θα τα καταφέρουμε!

Δευτέρα 4 Ιουλίου 2011

Αγανακτισμένοι - Όλοι μαζί θα τα καταφέρουμε!



Εχω την αναγκη να πω μερικα λογια υστερα απο αυτο που εζησα την Τετάρτη στο Σύνταγμα μιας και ήμουν εκεί.
Κατ αρχήν νοιώθω ένοχος που μου πηρε 37 ημερες έως οτου καταλαβω οτι πρεπει να ενωσω και την δικη μου φωνη με τις χιλιάδες κοσμου για να καθαρίσει ο τόπος απο αυτούς που μας δυναστευουν στο ονομα της δημοκρατίας τα τελευταια 30 τουλαχιστον χρονια. Θα κανω τα αδυνατα δυνατα να βρίσκομαι στο Σύνταγμα οποτε μπορω αν και ζω 630 χλμ.μακρια χωρίς να ειναι δικαιολογια η χιλιομετρικη αποσταση. Εχω την δυνατοτητα να φυγω στο εξωτερικο πραγμα που σκεφτόμασταν συνεχεια με την βορειοευρωπαια σύζυγο μου και τα δυο μας παιδια. Μετά απο αυτο που εγινε όμως την Τετάρτη αλλαξαν τα παντα στο μυαλο μου. Πείστηκα οτι εμείς και μονο εμείς μπορουμε να αλλαξουμε τα παντα οσο και αν προσπαθουν να μας τρομοκρατησουν. Πείσμωσα και δεν θα ηρεμήσω εαν δεν δω να τιμωρούνται και να εγκαταλείπουν την εξουσια ολοι αυτοι οι προδότες. Ολοι στο Σύνταγμα, γιατι μονο απο εμάς θα γινει η αλλαγή. Ενα τεραστιο ευχαριστω και μπραβο στα παιδια που ειναι εκει καθημερινα!! Θα σας δω σύντομα!!!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!