tromaktiko: Δεν πληρώνω, κε Βενιζέλο!

Τρίτη 5 Ιουλίου 2011

Δεν πληρώνω, κε Βενιζέλο!



Για ένα χρόνο μέχρι τον Ιούνιο του 10' ήμουν συμβασιούχος έργου σε έναν φορέα του δημοσίου. Που σημαίνει ότι κάθε μήνα πλήρωνα ΤΕΒΕ, ΦΠΑ, τον λογιστή που μου κράταγε τα βιβλία και την παρακράτηση φόρου.
Ολα αυτά γιατί όταν δεν έχεις δουλειά δεν σε πειράζει να σου μένουν μόνο 500-600 ευρώ το μήνα γιατί καθαρά τόσα έπαιρνα. Από τότε που τελείωσε η σύμβαση μου αν και πτυχιούχος πανεπιστημίου και εγώ όπως πολλοι, είμαι άνεργη και αυτό θα ήθελα να το υπογραμμίσετε. Τελειώνει η σύμβαση και απο τότε ξεκινάει ένας φαύλος κύκλος πληρωμών που με έχουν κάνει να αγανακτήσω πραγματικά. Πληρώνω το ΤΕΒΕ πληρώνω το ΦΠΑ και κλείνω βιβλία και εκεί που λέω οτι ξεμπέρδεψα, έρχεται η περαίωση. Περαίωση για 500 ευρώ το μήνα και ενώ πολλοί δεν την πλήρωσαν εγώ είπα να είμαι τυπική σαν πολίτης πήγα και την πλήρωσα, Τον Μάιο του 11' και μετά από τόσους μήνες άνεργη με παίρνουν να δουλέψω για 15 μέρες στην απογραφή. Να πάρω και εγώ μια ανάσα ή μάλλον να πάρουν μια ανάσα οι δικοί μου που αν και είμαι 25 χρονών καλύπτουν τα εξοδά μου όσο μπορούν. Δουλεύω λοιπόν στην απογραφή και αφού τελειώνει μας λένε οτι όσοι δουλευαν με μπλοκάκι μέσα στο 10' και έχουν ακαθάριστα έσοδα πάνω απο 5000 ευρώ δεν θα πληρωθουν όπως οι υπόλοιποι απογραφείς, αλλα θα πρέπει να κόψουν απόδειξη παροχής υπηρεσιών. Δηλαδή εγώ που είχα 6000 ευρώ μεσα στο 10' ακαθάριστα δλδ αν αφαιρεσεις ΤΕΒΕ, ΦΠΑ και παρακράτηση φόρου δεν είχα ούτε 3.000 ευρώ καθαρά, πρέπει να πάω να ξανανοίξω βιβλία που σημαίνει να πληρώνω ξανά στην εφορία και να τους κοψω αποδειξη που σημαίνει οτι απο τα λίγα λεφτα που θα έπαιρνα απο την απογραφη θα μου έκαναν και παρακράτηση φορου, θα τους πλήρωνα και το ΦΠΑ. Δεν φτάνει λοιπον που μας παίρνουν να δουλέψουμε στο δικό τους δημόσιο για ένα χρόνο με μπλοκάκι ώστε να μην έχουμε το δικαίωμα λόγω ΤΕΒΕ να μπούμε στο ταμείο ανεργίας όταν τελειώσει η σύμβασή μας και πληρώνουμε ένα σωρό φόρους χωρίς ουσιαστικά να μας μένουν χρήματα, δεν μπορούμε να δουλέψουμε και πουθενά αλλού χωρίς να συνεχίσουμε να τους πληρώνουμε. Και να διευκρινίσω ότι το ζήτημα αυτό με την απογραφή δεν έχει λυθεί ακόμα. Ενα είναι σίγουρο, ότι εγώ δεν πρόκειται να τους κάνω τη χάρη να τους χαρίσω τα χρήματα που εγώ δούλεψα. Σαν να μην εφταναν όλα αυτά, ακούω τώρα στις ειδήσεις ότι θα στείλουν να πληρώσουν φόρο 300 ευρώ σε αυτούς που δούλευαν ως ελεύθεροι επαγγελματίες στο 10'. Και σας ρωτώ ξανά εγώ που έχω περάσει όλα αυτά πως να τους πληρώσω? Πως να τους δώσω 300 ευρώ όταν δεν έχω ουτε 2 ευρω κυριολεκτικά. Σε ποια πραγματικότητα νομίζουν ότι ζουν ο κύριος Βενιζέλος και ο κάθε κύριος Βενιζέλος που αποφασίζει έτσι απλά να στείλει έναν επιπλέον φόρο 300 ευρω? ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΚΥΡΙΕ ΒΕΝΙΖΕΛΟ και όχι γιατί είμαι απο αυτους που δεν αναλαμβάνουν τα χρέη τους σαν πολίτες, αλλά γιατί εσείς με έχετε φέρει στα όρια μου, γιατί εσείς με φέρατε σε αυτή τη κατάσταση.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!