tromaktiko: Ανέκδοτο από τον Πάνο

Τρίτη 26 Ιουλίου 2011

Ανέκδοτο από τον Πάνο



O κρητικός..."Πάει λοιπόν ένας
τύπος πλούσιος στην Κρήτη και κάθεται σε ένα καφενείο και πίνει ρακί παρέα με έναν ντόπιο. Εκεί που καθοντουσαν βλεπει το μαχαιρι του κρητικου και του λεει:

-Μου αρεσει πολυ το μαχαιρι σου.
Μου το δινεις? (μπαπ, και ακουμπαει ενα 50ευρο πανω στο τραπεζι.)

-Τη μαχαιρα μου εγω, ε ντη δινω! Του κανει ο κρητικος.

-Παρε 100 ευρω! Του λεει ο τυπος και ακουμπαει το 100σταευρο στο τραπεζι.

-Τη μαχαιρα λεω, οχι! Κανει ο κρητικος.

-Μααα, λεει ο τυπος, να παρε 300 ευρω λεει δεν εχω αλλα επανω μου.

-Ηντα μωρε κουζουλο εισαι? Τη μαχαιρα σου λεω ε ντη δινω!

Τι να κανει λοιπον ο τυπος, φορουσε ενα πανακριβο ρολεξ, το βγαζει και λεει:

-Σου δινω το ρολοι, μου δινεις το μαχαιρι?

-Ε, μωρε, οτι αλλο θελεις, τη μαχαιρα ε σου τη δινω!

-Μα, λεει ο τυπος, ειναι χρυσο, ασημενιο ivory απο δω απο κει ρουμπινια λεει εχει, διαμαντια ειναι πολυ ακριβο!

-Μωρε δεν καταλαβαινεις? Οτι αλλο θες αλλα τη μαχαιρα λεω, ε ντη δινω!

-Μαααα.. κανει ο τυπος, οποτε του ξαναλεει ο κρητικος:

-Βρε πες οτι σου δινω τη μαχαιρα τσε παιρνω το ρολοι, τσε παω μια μερα στο καφενειο τσε μου πει καποιος: Σου ..... τη μανα!.

Ηντα του πω??? Εννεα τσε τεταρτο?!!
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!