tromaktiko: Έναρξη απεργιακών κινητοποιήσεων για τους οδηγούς ταξί και στην Κοζάνη!

Δευτέρα 18 Ιουλίου 2011

Έναρξη απεργιακών κινητοποιήσεων για τους οδηγούς ταξί και στην Κοζάνη!



Ο κλάδος του ταξί τους τελευταίους 4 μήνες έκανε και ολοκλήρωσε έναν διάλογο με το Υπ. Μεταφορών για την προσαρμογή της νομοθεσίας...
του ταξί σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά πρότυπα μβ βάση τον Ν.3919/2011. Σε αυτόν το διάλογο ολοκληρώθηκε σχέδιο προεδρικού διατάγματος που ρύθμιζε θέματα όπως:

•Τρόπος και κανόνες έκδοσης Νέων Αδειών Ε.Δ.Χ.
•Αριθμό ιδιοκτησίας Ε.Δ.Χ..
•Κατοχή αδείας σε φυσικό και νομικό πρόσωπο.
•Σύσταση και λειτουργία Α.Ε και συνεταιρισμών
•Μορφές εταιρικών τύπων

Επιπλέον ρύθμιζε και άλλα σημαντικά ζητήματα σε σχέση με περιορισμούς αλλά και με την οργάνωση του κλάδου που ήταν προς την εξέλιξη του ταξί σε σύγχρονο ευρωπαϊκό μέσο ειδικής μεταφοράς.

Στις 9/6/2011 εκδόθηκε Δελτίο Τύπου από το Υπ. Μεταφορών όπου και ανακοίνωνε σε όλη την κοινωνία αλλά και στους επαγγελματίες του χώρου ότι η κυβέρνηση της χώρας θα νομοθετήσει με προεδρικό διάταγμα τις αλλαγές που θα γίνουν στο κλάδο του ταξί μετά από συμφωνία που επιτεύχθηκε με τους επαγγελματίες του χώρου.

Στις 4/7/2011 και μετά από ολιγοήμερη παρουσία ως νέος Υπουργός Μεταφορών ο Κος Ραγκούσης χωρίς να ενημερώσει του εκπροσώπους του κλάδου καλεί τα Μέσα ενημέρωσης και ανακοινώνει ότι δεν υπογράφει το προεδρικό διάταγμα που ο προηγούμενος υπουργός είχε καταθέσει στο Σ.Τ.Ε. και ότι στον κλάδο του ταξί θα υπάρξει πλήρη απελευθέρωση καλώντας τον κόσμο να πάει να καταθέσει αιτήσεις στις διευθύνσεις συγκοινωνιών και να πάρει άδειες. Ε.Δ.Χ. Δεν πιστεύουμε ότι μετά από μια αλλαγή Υπουργού η κυβέρνηση είναι σωστό να χάνει την συνέχεια και συνέπεια απέναντι σε οποιαδήποτε κοινωνική ομάδα και να ακυρώνεται η δουλειά η οποία έγινε από την προηγούμενη πολιτική ηγεσία σε συνεργασία με τον αντίστοιχο επαγγελματικό κλάδο.

Αυτό για εμάς ονομάζεται ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ Αυτό για εμάς ονομάζεται ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ Αυτό για εμάς ονομάζεται ΑΦΝΙΔΙΑΣΜΟΣ

Στις 7/7/2011 και μετά την 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση, οι εκπρόσωποι του κλάδου μας συναντήθηκαν με την νέα ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών. Στην συνάντηση που είχαμε την προηγούμενη εβδομάδα μας προέτρεψε να του καταθέσουμε άμεσα τις προτάσεις μας (όπως κάναμε) και να οριστεί μια νέα συνάντηση μέχρι το τέλος της τρέχουσας εβδομάδας, εντούτοις αυτή δεν πραγματοποιήθηκε ποτέ.

Την ίδια ημέρα (7/7/2011) στο Ξεν. Stanley πραγματοποιήθηκε το Πανελλήνιο κλαδικό συμβούλιο και αποφασίστηκε να δοθεί ένα σύντομο περιθώριο (10 ημερών) στην νέα ηγεσία του υπουργείου μεταφορών για να μας απαντήσει στις προτάσεις μας χωρίς να προχωρήσουμε άμεσα σε κινητοποιήσεις σκεπτόμενοι ότι βρισκόμαστε στην μέση της τουριστικής περιόδου και δεν θέλουμε να προκαλέσουμε και αλλά προβλήματα με την έναρξη απεργιακών κινητοποιήσεων.

Ενημερωθήκαμε ότι αυτή την εβδομάδα ο υπουργός έλειπε σε ταξίδι στο εξωτερικό και για αυτό δεν είναι δυνατό να προγραμματιστεί ένα ραντεβού, αλλά Όταν απουσιάζει ο υπουργός δεν έχει το υπουργείο εκπροσώπηση ή δεν μπορεί να ορίσει έναν αντικαταστάτη για να υπάρξει μια πρώτη διερευνητική κουβέντα με το κλάδο πάνω στις προτάσεις που αυτός κατέθεσε;.

Στην εβδομάδα που πέρασε συνεχίστηκε με αυξημένο ρυθμό η προσέλευση ενδιαφερόμενων πολιτών να αποκτήσουν άδεια ταξί στις Περιφέρειες. Σα να μην έφτανε αυτό με την ανοχή της πολιτείας επετράπη η εγκατάλειψη μικρών εδρών-οικισμών από τα υπάρχοντα ταξί τα οποία ασκούν πλέον δραστηριότητα στην πόλη (π.χ Ρεθύμνου), εγκαταλείποντας τις έδρες για τις οποίες εκδόθηκε η σχετική άδεια πετώντας στο καλάθι των αχρήστων τις μεταφορικές ανάγκες των κατοίκων μικρών χωριών και μικρών πόλεων. Οι περισσότεροι χρήστες των ταξί σε αυτές τις περιοχές είναι ηλικιωμένοι άνθρωποι

Τον διάλογο που εμείς επιλέξαμε για να βρούμε δημοκρατικές και βιώσιμες λύσεις για το επάγγελμα μας ο κ. Ραγκούσης τον απέρριψε προκαταβολικά διαψεύδοντας τον.

Είμαστε αναγκασμένοι να επιλέξουμε άλλους δρόμους για να σώσουμε τις οικογένειες μας και τη δουλειά μας. Σήμερα, τα διοικητικά συμβούλια όλων των σωματείων ΑΠΟ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ συνεδρίασαν στην Αθήνα προκειμένου να χαραχτεί η πορεία σωτηρίας του κλάδου μας.

Όσοι πιστεύουν ότι προγραμματίζεται μια ακόμη απεργιακή κινητοποίηση, απλά κάνουν λάθος. Από την Δευτέρα 18/7/2011 και ώρα 5 π.μ, ο κλάδος των ταξί προκηρύσσει

ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ 48ΩΡΗΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΔΙΕΚΔΙΚΩΝΤΑΣ

Όχι άλλο στον εμπαιγμό
Όχι άλλο στον αιφνιδιασμό
Όχι στον ΑΦΑΝΙΣΜΟ

Ζητάμε ειλικρινά συγγνώμη από το επιβατικό κοινό που δεν θα είμαστε εκεί που είμαστε καθημερινά για να καλύψουμε τις μεταφορικές του ανάγκες αλλά δυστυχώς δεν μπορούμε να βρούμε αλλιώς το δίκιο των αιτημάτων μας.

Εμείς επιλέξαμε Διάλογο και αυτό το αποδείξαμε όλο το προηγούμενο διάστημα των τελευταίων τεσσάρων μηνών.

Εμείς επιλέξαμε τον δρόμο της υπευθυνότητας και αυτό το αποδείξαμε χωρίς να προχωρήσουμε σε άμεσες κινητοποιήσεις διαρκείας μετά τον αιφνιδιασμό που δεχτήκαμε α«ό την νέα ηγεσία του Υπ, Μεταφορών.

Ας αναρωτηθούν οι πολίτες ποιος φταίει για την ταλαιπωρία που θα υποστούν αλλά και την κακή εικόνα που για ακόμα μια φορά θα δείξει η χώρα μας εν μέσο της τουριστικής περιόδου.

Στην κατάσταση που βρισκόμαστε και αφού μας έχουν πάρει τα πάντα, ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.

Αυτή την εικόνα εμείς δεν την οραματιζόμασταν. Το απρόσωπο ταξί που θα πετάξει στο καλάθι των αχρήστων τις μεταφορικές ανάγκες. Ξέρουμε ότι δεν τον ενδιαφέρουν αυτά τον υπουργό. Δεν φημίζεται για την

κοινωνική ταυ ευαισθησία γι αυτό άλλωστε είναι εκλεκτό μέλος της σημερινής ,. κυβέρνησης.

Σύμφωνα με το Ν 3919/2011 ο αρμόδιος Υπ. Μεταφορών έπρεπε να καταθέσει ένα Προεδρικό Διάταγμα για την ρύθμιση της λειτουργίας του ταξί. Για μια ακόμη φορά ο υπουργός Μεταφορών κ. Γιάννης Ραγκούσης ενέπαιξε τον κλάδο των ταξί.

Αντίθετα είναι πλέον σαφέστατη και αναμφίβολη η πρόθεση του κ. Ραγκούση να εξοντώσει 80.000 οικογένειες που ζουν από το ταξί, αλλά πριν από αυτό θέλει και να μας γελοιοποιήσει κάνοντας επίδειξη δύναμης και πολιτικής εξουσίας. Η εγωκεντρική στάση του, η απομάκρυνση στελεχών του υπουργείου που γνωρίζουν τα ζητήματα του ταξί (ο κ. Ραγκούσης έμαθε τι σημαίνει έδρα του ταξί μόλις πριν από λίγες ημέρες) που θα μπορούσαν να τον βοηθήσουν στο έργο του και η απίστευτη εμπάθεια προς τους επαγγελματίες ταξιτζήδες μας αναγκάζουν να αλλάξουμε τακτική.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!