tromaktiko: Η κατάσταση της χώρας μας

Τετάρτη 6 Ιουλίου 2011

Η κατάσταση της χώρας μας



Ακουω φωνές αναρωτιέμαι τι νάνε
ανοίγω tv και οι άνθρωποι τα σπάνε...

όλοι έχουνε δίκιο να βγαίνουν στους δρόμους
μην στέλνεις μπατσικά να διατάξουν τους νόμους
σε ανθρώπους που.
που πίστεψαν σε σένα
που τους φλόμωσες καλά μένα μεγάλο ψέμα.

Μου είπε το παιδί μου
που πήγε στο σχολείο
έκθεση τους δώσαν να γράψουν κάτι αστείο
Η Ελλάδα βαδίσει ξανά για την ελπίδα?
δακρυσα μπαμπα μου λέει οταν το πρώτο είδα.
αρχησε λοιπόν να γράφει πρώτα με το δέν
δυο σελίδες έγραψε και πηρε το μηδέν.
άρχισε παράπονα να κάνει στους δασκάλους
το δίκαιο δεν βρήκε γιατι ειχαν ολοι κάλους.

Δεν πειράζει ποια παιδι μου του απάντησα κι εγώ
θα ξυπνήσουμε μια μέρα και θα φύγουμε απο εδω.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!