tromaktiko: Σχόλιο για "Καταγγελία για Φουρλή"

Τετάρτη 27 Ιουλίου 2011

Σχόλιο για "Καταγγελία για Φουρλή"



Σε απάντηση της προτροπής προς τον παθούντα απλά να ενημερώσω και εγω με την σειρά μου ότι αντιμετώπισα το ίδιο πρόβλημα αλλά με σχεδόν...
(αφορά http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/07/blog-post_7937.html & http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/07/blog-post_2742.html) καινούργιο ψυγείο αξίας 1200 ευρώ το οποίο μετά από 2,5 χρόνια σταμάτησε τελείως να λειτουργεί.

Έγιναν 2 επισκέψεις από τo αρμόδιο service , την πρώτη φορά ο τεχνικός διέγνωσε ελλατωματικό συμπιεστή και τη δεύτερη φορά όταν ζήτησα την επισκευή του ο τεχνικός που ήρθε με ενημερωσε ότι δεν είναι επισκευασιμο επειδή πιθανότατα υπάρχει ελλατωματική συγκόλληση στην εσωτερική σωλήνωση του ψυγείου η οποια προκάλεσε ολικη διαρροη υγρών (άρα και την καταστροφη του συμπιεστη)και το φούσκωμα όλης της πλάτης του ψυγείου.

Διαμαρτυρήθηκα κατ'επαναληψη στον Φουρλή και με ενημερωσαν ότι το μεγιστο που μπορουσαν να κανουν ειναι εκπτωση της ταξης του 60% για την αγορά ίδιου ψυγείου.

Απευθυνθηκα τόσο στην Γερμανια μέσω αλληλογραφίας όσο και στο νομικό τμήμα του Φουρλη διαμεσου του δικηγορου μου ξεκαθαριζοντας ότι προκειται περι ελλατωματικου προιοντος και διασαφηνίζοντας με καθε τροπο ότι η ολικη καταστροφη δεν εχει καμμια σχέση με την εγγυηση επειδή έχει αδικοπρακτικο χαρακτηρα αλλά και επειδή αν το ίδιο συνέβαινε εντός εγγύησης δεν θα μου έκαναν και πάλι δωρεαν αντικατασταση προιοντος.

Η "μαμα Γερμανια" μέσω του επίσημου εκπροσώπου της για τα ψυγεία liebherr με ενημερωσε οτι η αντικατασταση με εκπτωση 60% αποτελει πολιτικη της εταιρείας (και όχι του αντιπροσωπου) για την εξυπηρετηση των πελατων της και οτι αυτο που ο Φουρλης μου προτεινε είναι μια δικαια συμφωνια επειδη το κατεστραμενο ψυγειο έχει ηδη χρησιμοποιηθει και εγω θα επωφελουμουν της αγοράς ενος ολοκαινουργιου ψυγειου!!!

Από οτι καταλαβαινετε είναι παγια πολιτική της εταιρείας να λειτουργει κατα αυτο τον τροπο (εφοσον εχει την συγκαταθεση της μαμας Liebherr) και για αυτο έχει ορισει ανωτατα όρια εκπτωσεων ανα την παλαιοτητα του προιοντος.

Το σκεφθηκα να κινηθω νομικα κατα της εταιρείας πριν η μετα την αγορα του νέου ψυγειου όμως αναλογιζόμενος το κόστος έκανα πίσω.

Εν τέλει πλήρωσα τη διαφορά και πήρα ένα ίδιο ψυγείο με 2ετη εγγυηση εξασφαλίζοντας ακόμα καλύτερη έκπτωση από τον Φουρλή (της τάξης του +5%) όμως παρόλα αυτά είμαι πολύ απογοητευμένος από την αντιμετώπιση της ίδιας της Liebherr και γιαυτό ΔΕΝ σκοπεύω στο μελλον τόσο εγώ όσο και τα οικεια μου πρόσωπα να αγοράσουμε το οτιδήποτε φέρει το όνομα της εν λόγω εταιρείας.

ΥΓ : Δεν χρειάζεται να σχολιάσω περεταίρω το ότι η νέα αγορά φυσικά έγινε με νέα πιο τσουχτερή τιμή ήτοι 1450 ευρώ λόγω αύξησης της τιμής στο μεσοδιάστημα για το εν λόγω προιόν

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!