tromaktiko: Και ''έφαγαν'' Αυτοί καλά και εμείς....ΤΙΠΟΤΑ!

Κυριακή 3 Ιουλίου 2011

Και ''έφαγαν'' Αυτοί καλά και εμείς....ΤΙΠΟΤΑ!



Τόσα χρόνια άκουγα από τους πολιτικούς «ΘΑ», «ΘΑ» και «ΘΑ»... «ΘΑ σταματήσουμε τη διαφθορά...
ΘΑ πάμε μπροστά για ένα καλύτερο αύριο... Για ένα καλύτερο μέλλον!!! Λεφτά υπάρχουν....» Και το πλήθος από κάτω να ζητωκραυγάζει καθώς κυμάτιζε ρυθμικά τις γαλανόλευκες σημαίες....

Κάπως έτσι φτάσαμε στο σήμερα, στο ''καλύτερο'' μέλλον όπως μας έλεγαν.... Για να βγουν να μας πουν τι;;; «ΜΑΖΙ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ!» Ε όχι Κύριοι κάνετε μεγάλο λάθος! Μόνοι σας τα φάγατε! Ούτε εγώ ούτε οι μεροκαματιάρηδες γονείς μου τα έφαγαν! Αλλά εσάς τι σας ενδιαφέρει;;; Βρέξει - λιάσει εσείς τα χιλιαρικάκια σας θα τα παίρνετε κάθε μήνα... Να ‘ναι καλά τα ''κορόιδα''! Ξέρετε πόσοι γνωστοί μου έχουν τελειώσει γιατροί, δικηγόροι ''τρώγοντας'' τα μισά τους χρόνια στα θρανία για να έρθει ένας Παπανδρέου να τους πει ΤΙ;; Πως θα δουλεύουν 8ωρο καθημερινά -χώρια τις υπερωρίες οι οποίες δεν πληρώνονται πια..- και θα παίρνουν το πολύ 500 ευρώ τον μήνα;; Και εκείνοι το δέχονται γιατί δεν έχουν άλλη επιλογή. Αλήθεια, εσείς πόσα παίρνετε Κύριε Πρωθυπουργέ;; Ποιός είναι ο βασικός σας μισθός όλων εσάς των Βουλευτάδων;; Είμαι πολύ περίεργη να μάθω...

Βαρέθηκα.. Κουράστηκα.. Αγανάκτησα! Τόση ''βρωμιά'' στη χώρα μου δεν την μπορώ... Απορώ πως κοιμάστε όλοι εσείς τα βράδια... Κοιμάστε ήσυχα όταν ξέρετε πως εξαιτίας σας ο λαός πεινάει;; Κοιμάστε ήσυχα όταν ξέρετε πως εξαιτίας σας ο θείος μου -όπως και πολλοί Έλληνες- είναι στην ξενιτιά μπας και δει μια άσπρη μέρα;; Κοιμάστε ήσυχα όταν ξέρετε πως τόσα χρόνια μας ''τρώγατε'' τα λεφτά;; Φάγατε, φάγατε, ακόμα να χορτάσετε;; Θέλετε κι άλλα;; Σε λίγο καιρό εμείς θα λέμε το ψωμί - ψωμάκι και εσάς η κοιλάρα σας θα φτάνει μέχρι την... Γερμανία! (δεν είναι τυχαία η αναφορά μου στη συγκεκριμένη χώρα...) Άντε είναι ώρα να πάρετε τα μπογαλάκια σας και να μας αδειάσετε τη γωνιά.. Πιστέψτε με, δεν θα λείψετε σε κανέναν μας!!!
http://koufetoula.blogspot.com/
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!