tromaktiko: Απάντηση από Κωτσόβολο για πελάτη

Πέμπτη 28 Ιουλίου 2011

Απάντηση από Κωτσόβολο για πελάτη



Σχετικά με τη διαμαρτυρία αναγνώστη σας και πελάτη μας που δημοσιεύθηκε σήμερα, θα θέλαμε να διευκρινίσουμε ότι...
πιθανότατα πρόκειται περί παρεξήγησης ή ακούσιου λάθους. Θέλουμε να διερευνήσουμε το τι πραγματικά συμβαίνει και να βοηθήσουμε τον καταναλωτή. Για το λόγο αυτό θα πρέπει να επικοινωνήσει μαζί μας στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας στο 801.11.33.600.

Εκ των προτέρων θέλουμε να ζητήσουμε συγγνώμη για την ταλαιπωρία, αν πρόκειται για δικό μας λάθος. Στην Κωτσόβολος δουλεύουμε καθημερινά για να βελτιώσουμε την εξυπηρέτηση των πελατών μας και τέτοια σπάνια περιστατικά δεν μας αντιπροσωπεύουν. Θα είμαστε στη διάθεση του καταναλωτή μας για να λυθεί το πρόβλημα άμεσα.

Με εκτίμηση,
Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών
Κωτσόβολος/ Dixons South-East Europ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!