ανάφέρω οτι είμαι απόλυτα σύμφωνος με το άνοιγμα του επαγγέλματος αλλά πρέπει να τεθούν κάποιοι περιορισμοί όσο αναφορά την ανάλογία ταξί υκαι κατοίκων ανα πόλη.Σε όλες τις ευρωπαίκες πόλεις ισχύουν τέτοιοι περιορισμοί και ο πρώην υπούργος μεταφορών αυτό είχε υποσχεθεί στους ιδιοκτήτες ταξι.Αυτός είναι και ο λόγος που αντιδρούν οι ταξιτζίδες και οχι το ανοιγμα του επάγγελματος.Ζώ σε μια πόλη 150.000 κατοίκων και αυτή τη στιγμή σ αυτή την πόλη κυκλοφορούν
400 περιπου ταξί τα οποία είναι τις περισσότερες ώρες αραγμένα στις πιάτσες περιμένοντας πελάτες. Αν αυτά τα 400 ταξί γίνουν 1000 τότε ούτε οι πάλιοι ούτε οι νέοι ιδιοκτήτες ταξί πρόκειτε να δουλέψουν.Τέλος αναφέρεται συνεχώς στα δελτία ειδήσεων οτι οι ταξιτζίδες με αυτές τις κινητοποιήσεις κάνουν κακό στον τουρισμό.Συμφωνώ αλλα δυστηχώς δεν αναφέρεται το οτι προχωρούν σε ανοιγμα τών διοδίων,σε άνοιγμα αρχαιολογικών χώρων όπου οι τουρίστες μπαίνουν δωρεάν.
Υ.Γ Το θέμα του ανοίγματος του επαγγέλματος είχε τεθεί πέρισυ απο τον υπουργό κ.Ρέππα είδε κάποιος κανένα ταξιτζή να αντιδράσει;
Ας αναλογιστούμε λοιπόν το λόγο για τον οποίο οι ταξιτζίδες αντιδρούν έστω και με λάθος τρόπο.
Αναγνώστης