tromaktiko: Απάντηση σχετικά με "Τελικά πόσο γρήγορα ξεχνάει Έλληνας"

Σάββατο 2 Ιουλίου 2011

Απάντηση σχετικά με "Τελικά πόσο γρήγορα ξεχνάει Έλληνας"



Όχι δεν έχουμε ξεχάσει τα 2 παλικάρια όπως δεν έχουμε ξεχάσει τόσα άλλα παλικάρια που χάνονται στους δρόμους από διάφορους αλήτες...

Όπως στις περισσότερες συγκεντρώσεις έτσι και σε αυτή της τετάρτης ήμουν εκεί. Είδα με τα μάτια μου 2 κατηγορίες ένστολων. Είδα τους καθημερινούς ήρωες είδα και τα ζωάδια
Είδα ένστολους με ζωγραφισμένη την λύπη στο πρόσωπό τους είδα και αλήτες να ανοίγουν κεφάλια
Φίλε μου, οι αλήτες σας μας φώναξαν αλήτες/κοπρίτες/κουκουλοφόρους και μας τσακίσαμε στα χημικά και στο ξύλο , οι αλήτες μας σας φωνάξανε φασίστες/σκατόμπατσους/
δολοφόνους και σας τσακίσανε στα μαδέρια και τις Μολότοφ και μετά αφήσανε ,και οι 2, εμάς να αλληλοφαγοθούμε
Το μυστικό κοινό...διαίρεε και βασίλευε...
Τι κάνουμε ,όμως, εμείς γι΄αυτο???
Από πλευράς μας τσακωθήκαμε με τους "μπαχαλακιδες" από πλευρά σας συγκρατήσαμε τους θερμόαιμους (σε κάποιες περιπτώσεις). Μήπως ήρθε η ώρα να προχωρήσουμε στο επόμενο βήμα??Ποιο είναι αυτό??? Μιλήστε μαζί μας, συνεννοηθείτε αναμεταξύ σας. Όπως ξεγραψαμε εμείς τους συνδικαλιστές μας κάντε και εσείς το ίδιο. Ας προστατέψουμε ο ένας τον άλλον και μετά όλοι μαζί ας διεκδικήσουμε μια καλύτερη ζωή
Το ξέρω ότι είναι δύσκολο για όλους μας αλλά οι "ΜΕΓΑΛΕΣ" αποφάσεις παίρνονται από "ΜΕΓΑΛΟΥΣ" ανθρώπους στις ΔΥΣΚΟΛΕΣ στιγμές.
Φίλοι μου πρέπει να δράσουμε άμεσα γιατί το μοιραίο δεν θα αργήσει να γίνει, και τότε...ούτε εσύ θα μπορείς να με αναγνωρίσεις πίσω από το μαντήλι που φόρεσα για να μπορέσω να αναπνεύσω μέσα από τα καπνογόνα αλλά ούτε και εγώ θα μπορέσω να σε αναγνωρίσω πίσω από το κράνος που φόρας. Το μόνο που θα αναγνωρίζουμε και οι 2 είναι ένα ρητό η Ζωή μου ο θάνατός σου

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!