tromaktiko: Ραντεβού σε οφθαλμίατρο στο Νοσ. Παπαγεωργίου

Πέμπτη 14 Ιουλίου 2011

Ραντεβού σε οφθαλμίατρο στο Νοσ. Παπαγεωργίου



Χθες (13/7) ειχα ραντεβου (09:00) σε οφθαλμιατρο για το μωρακι μου (4μηνων) στο Νοσ.Παπαγεωργιου. Αφου εβαλαν σταγονες...
στα ματακια του, περιμεναμε την γιατρο (Κα Ψημενιδου). Αφου λοιπον δεν ερχοτανε,ρωτησα τι γινετε,και αν μπορει καποιος να την ειδοποιεισει. Μου απαντησαν οτι δεν ηταν δικια τους δουλεια να την καλεσουν και οτι θα ερθει. (Θυμωμενοι ολοι μαζι μου) Στις 11 45 ηρθε η βοηθος της και αφου ειδε το μωρο, μας ειπε να περιμενουμε (παλι) να ερθει η γιατρος να το δει.Οποτε την ρωτουσα που ειναι η γιατρος, μου ελεγε οτι ερχετε. Οταν της ελεγα να της τηλεφ. να δουμε που ειναι, εκανε την παπια. Αφου λοιπον περιμενα (μεσ' τα νευρα) μεχρι 12:39, της ειπα οτι θα φυγω.Τοτε μου ζητησε να υπογραψω οτι φευγω και δε εξεταστηκε το μωρο, με δικη μου ευθυνη. Μηπως τελικα εφτεγα που περιμενα σαν τον μ....κα? Παντως πιστευω οτι η Κα Ψημενιδου ακομα στο δρομο ειναι, ακομα ερχετε.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!