tromaktiko: Καταγγελία: Απαράδεκτη συμπεριφορά υπαλλήλου της ΔΕΗ στο Κιλκίς

Πέμπτη 28 Ιουλίου 2011

Καταγγελία: Απαράδεκτη συμπεριφορά υπαλλήλου της ΔΕΗ στο Κιλκίς



Πήγα σήμερα να πληρώσω τον λογαριασμό μου ο οποίος είχε και προηγούμενη οφειλή η οποία είχε εξοφληθεί, απλά ήταν αναγραφόμενη επάνω στο λογαριασμό.
Το σύστημα του ταμία έδειχνε λάθος ένδειξη και ο άνθρωπος μου είπε να πάω δίπλα
στις κοπέλες για να μου κόψουν μια απόδειξη με την σωστή οφειλή. Όπως και έπραξα, όταν όμως μετέφερα στις κοπέλες την εντολή του ταμία για άμεση  εξυπηρέτηση μου λόγω ανοικτού λογαριασμού στο σύστημα και καθυστερούσε και η ουρά  του ταμείου, οι εν λόγω κυρίες μου είπανε να πάρω χαρτάκι αναμονής. Ο ίδιος ο ταμίας τις παρακαλούσε και ήταν κάθετες στο θέμα προτεραιότητα. Ένα πράμα όμως θέλω να καταγγείλω....το χαρτάκι προτεραιότητας ήταν για να  κουτσομπολεύω με τις εν λόγω κυρίες? Γιατί αυτό κάνανε και οι δυο και με  θράσος άφηναν τον κόσμο να περιμένει. Μακαρί να ιδιωτικοποιηθεί η ΔΕΗ για να εξαλειφθούν τέτοιες δημοσιουπαλληλικές νοοτροπίες.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!