tromaktiko: Περί προσφοράς Γερμανού - Προσοχή

Τετάρτη 13 Ιουλίου 2011

Περί προσφοράς Γερμανού - Προσοχή



Είδα κι εγώ την διαφήμιση του Γερμανού, σχετικά με αγορά laptop και δώρο μία τηλεόραση στην τιμή των 599 ευρώ.
Έτσι μπήκα στο σάιτ όπου διάβασα μεταξύ των άλλων χαρακτηριστικών ότι η κάρτα γραφικών είναι AMD HD6470M με 1GB μνήμη. Αφού έκανα μια έρευνα αγοράς στο ίντερνετ και πείσθηκα ότι είναι πράγματι καλή προσφορά, αφού θα εξοικονομούσα περίπου 100 ευρώ αν τα έπαιρνα ξεχωριστά , πήγα και πήρα το συγκεκριμένο πακέτο. Έλα όμως που όταν το άνοιξα , διαπιστωσα ότι η κάρτα γραφικών ηταν μία 64ΜΒ που μπορεί και να φτάσει το 1 Gb. Φυσικά, κανείς από το κατάστημα όπου το αγόρασα δεν μπήκε στον κόπο να μου εξηγήσει τα χαρακτηριστικά του, ακόμη δε χειρότερα μου υπέδειξαν ένα άλλο που είχαν στην βιτρίνα τους ως αυτό της προσφοράς, με επεξεργαστή Ι3. Όταν διαπίστωσα το διπλό λάθος που έγινε σε βάρος μου, ίσως και εξαπάτηση, από το κατάστημα αρνούνταν τις δικές τους ευθύνες, παραπέμποντας με στην εταιρία για την αλλαγή, εφόσον στο σάιτ φαίνονται άλλα χαρακτηριστικά. Βεβαίως, κάθε φορά πλέον που δείχνει η τηλεόραση την διαφήμιση, παρατηρώ ότι για να δεις αυτά τα χαρακτηριστικά που παραπάνω περιγράφω και αυτοί τα διαφημίζουν πρέπει ή να παγώσεις την εικόνα ή να είσαι πολύ γρήγορος και με αντίληψη, αφού περνάει για 1 δευτερόλεπτο περίπου από την οθόνη. Κατόπιν αυτών, αντί να έχω κάνει μια καλή αγορά, τραβάω τα μαλλιά μου, που εξαπατήθηκα, αφού σε νέα έρευνα αγοράς διαπίστωσα ότι πάλι ο Γερμανός είναι κερδισμένος, αφού κάθε κομμάτι μπορείς να το βρεις πιο φθηνά και να είσαι κερδισμένος. Ελπίζω πλέον να ανταποκριθούν και να μου δώσουν αυτό που ήθελα να αγοράσω ή να μου… επιστρέψουν τα χρήματα . Προσοχή λοιπόν και σε εσάς φίλοι μου καταναλωτές. Φυσικά αν δεν δεχτούν τα παράπονά μου σίγουρα δεν θα το αφήσω έτσι, φτάνοντας έως και το ΙΝ.ΚΑ. αν χρειαστεί.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!