Ιντερνετ του ΟΤΕ, τα συμπεράσματα δικά σας.
Πελάτης : Έχω ένα πρόβλημα με την σύνδεση ιντερνετ στο σπίτι.
Υπάλληλος : Τι πρόβλημα παρακαλώ ;
Πελάτης : Εδώ και ένα μήνα περίπου η ταχύτητα μου έχει πέσει αρκετά, από 9MBs έχω 1 – 1,3 Μbs.
Υπάλληλος : Δε βλέπω κάποιο πρόβλημα στη γραμμή σας.
Πελάτης : Ναι αλλά πληρώνω για 24Μbs και εχω 1ΜBs, εντάξει το κατανοώ ότι είμαι μακριά από το κέντρο οπως μου εχετε πει (2 χμλ) και για αυτό έχω 9Mbs και όχι 24Μbs αλλά 1Mbs και καμιά φορά κάτω και από 1Mbs, είναι τραγικό.
Υπάλληλος : Λυπάμαι δε μπορώ να σας βοηθήσω κάπου.
Πελάτης : Μήπως να δηλώσουμε κάποια βλάβη να το κοιτάξουν οι τεχνικοί ?
Υπάλληλος : Βλάβη μπορούμε να δηλώσουμε αν η ταχύτητα σας είναι κάτω από 0,3Μbs.
Πελάτης : Δηλαδή μου λέτε ότι πληρώνω 24Mbs, έχω 1Μbs και δεν υπάρχει κάποια βλάβη, όλα είναι μια χαρά ! και επίσης ότι δε μπορείτε να κάνετε τίποτα για αυτό ???
Υπάλληλος : Σας είπα, δεν είναι από εμάς το πρόβλημα, λυπάμαι.
Πελάτης : Και εγώ λυπάμαι για σας, χαίρετε.
Σαφώς και θα αλλάξω εταιρία μετά από αυτό, ίσως να έχω πάλι 1mbs αλά τουλάχιστον θα έχω καλύτερη αντιμετώπιση και μεγαλύτερο ενδιαφέρων!
Αναγνώστης