ο κος Βασίλειος Σπυράκος.
Σε μια εταιρεία που εκτελεί το μεγαλύτερο συγκοινωνιακό έργο στη χώρα μας , οι κολλητοί πάνε κι έρχονται,και δεν το λέω εγώ ,το λέει η κα Βάσω Παπανδρέου σε μια από τις τελευταίες συνεδριάσεις του ΚΤΕ Οικονομικών του ΠΑΣΟΚ,κάνατε το opengov για να διορίζεται τους κολλητούς είχε πει η πολύπειρη βουλευτής.
Το μετρό είναι κατά γενική ομολογία το στολίδι των συγκοινωνιών αλλά κι ένα από τα καλύτερα μετρό της Ευρώπης σύμφωνα με ξένα δημοσιεύματα.
Η ποιότητα του μετρό της Αθήνας οφείλεται στην άρτια υποδομή αλλά και στο άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό του που το λειτουργεί έχοντας σαν άξονα 3 αρχές ,ποιότητα μετακίνησης, ασφάλεια υποδομών κι επιβατικού κοινού και αξιοπιστία .
Όλα αυτά για να συμβούν εξαρτώνται πρώτα απ’ όλα από το προσωπικό του μετρό που εδώ κι ένα χρόνο έχει φτάσει στα όρια του μετά από τις απολύσεις 280 εργαζομένων όλων των ειδικοτήτων που εξυπηρετούσαν την λειτουργία και την συντήρηση του μέσου. Οι απολύσεις ,οι απανωτές μειώσεις μισθών ,η υπερεργασία από την έλλειψη προσωπικού φέρανε τον κόμπο στο χτένι .
Σταθμάρχες κι οδηγοί που δουλεύουν ακατάπαυστα χωρίς να μπορούν να πάρουν το ρεπό και την άδεια τους, τρένα κι εγκαταστάσεις που δεν συντηρούνται όπως πρέπει λόγω έλλειψης προσωπικού , έλλειψη εκδοτών εισιτηρίων και υπαλλήλων ασφαλείας κι ελέγχου που έχουν ως αποτέλεσμα εκατομμύρια ευρώ μείον και 7 νέοι σταθμοί που αδυνατούν να εξυπηρετήσουν το επιβατικό κοινό τώρα που το έχει πιο πολύ από ποτέ ανάγκη (2 € η βενζίνη) λόγω SIEMENS.Δηλαδή επειδή κάποιοι πολιτικοί τα αρπάξανε οι σταθμοί πήγανε 2 χρόνια πιο πίσω και κάποιοι υπάλληλοι απολύθηκαν.
Την θέση αυτών των υπαλλήλων πήρανε οι υπερωρίες και τα δεδουλευμένα ρεπό. Η αξία αυτών υπερέβη κατά πολύ την μισθοδοσία αυτών που απολύθηκαν οι σταθμάρχες κι οι οδηγοί πρέπει επιτέλους να πάρουν άδεια οι υπόθεση των νέων σταθμών επιτέλους προχωράει κι η ανάγκη σε προσωπικό σε κρίσιμες για την λειτουργία του μέσου ειδικότητες είναι πλέον αναγκαία….
Κι εκεί ήρθε ο νέος εκλεκτός του opengov Βασίλειος Σπυράκος…
Η εκπαίδευση του σταθμάρχη είναι τρεισήμισι με τέσσερις μήνες,του οδηγού έξι με επτά μήνες.
Ο κος Σπυράκος λοιπόν απαίτησε να γίνουν σταθμάρχες σε ένα μήνα και οδηγοί σε δύο. Το απαίτησε από τον δ/ντή εκπαίδευσης του μετρό κο Χρονόπουλο και τελείως αυταρχικά μάλιστα. Χωρίς να δεχτεί να ακούσει τις ενστάσεις του γραφείου εκπαίδευσης και με ύφος χιλίων καρδιναλίων…ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΜΕΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΑΣΟΜΕΝ… Χωρίς να τον νοιάζει η ασφάλεια των επιβατών , η ασφάλεια των εργαζομένων και οι διαδικασίες λειτουργίας του μετρό.
Αυτοί είναι οι εκλεκτοί καλοπληρωμένοι του opengov που συγχρόνως το μπόι που τους λείπει το βγάζουν σε κόμπλεξ κατά των εργαζομένων . Αήθης και σιχαμερή επίσης ήταν η στάση του εν λόγω κυρίου τις τελευταίες ημέρες που γίνονταν τα επεισόδια στο σταθμό του μετρό στο Σύνταγμα ..Αφού προσήλθε στο Σύνταγμα συνοδευόμενος από την κουστωδία του κάποια στιγμή το απόγευμα , άρχισε να απειλεί εργαζόμενους και στο κέντρο ελέγχου αλλά και στο σταθμαρχείο του σταθμού….
Θα επανέλθω για το θέμα πρόεδρος της ΣΤΑ.ΣΥ απλά λέγοντάς του ότι η ΧΟΥΝΤΟΚΥΒΕΡΝΗΣΗ που τον διόρισε πνέει τα λοίσθια …….
Κε Σπυράκο, δεν θα σε αφήσουμε να απαξιώσεις το μετρό …..!!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ