Της εξήγησα οτι το νούμερο που με καλεί είναι ανώνυμο κάτι που ξέρω ότι απαγορεύεται να δίνουμε στοιχεία σε ανώνυμα νούμερα και την παρακάλεσα να μην με ξαναενοχλήσει. Με διαβεβαίωνε ότι είναι από την Eurobank και την ερωτησα ποιο είναι το όνομα της πράγμα που δεν μου έδωσε γιατί δεν έχει καμιά σημασία είπε. Κι εγώ της απάντησα "Λυπάμαι, λάθος κάνετε". Μου ειπε οτι η κλήση μου καταγράφετε και της είπα δεν πάει να κάνει και κανα μπάνιο η κλήση, απλά να μην με ξαναενοχλήσει.
Για να ξέρετε η Eurobank αν δεν έχετε πληρώσει κάποια οφειλή σας στέλνει ενημερωτικό μήνυμα στο κινητό με σταθερό τηλέφωνο και σου ζητούν να επικοινωνήσεις μαζι τους για περισσοτερες πληροφορίες κατι που εγώ κάνω και όταν καλώ η κοπέλα με εξυπηρετεί ευγενικά και μου λέει στην αρχή το όνομα της και γίνεται η συνομιλία πάρα πολύ καλή! Παραδειγμα προς μιμηση να γινουν και οι αλλες τράπεζες για να γλυτώσουμε από τις εισπρακτικές! ΕΛΕΟΣ πια!
Το μόνο μειονέκτημα είναι ότι η Eurobank έχει διαδώσει τα στοιχεία μου σε εισπρακτική εταιρία κάτι που με στεναχωρεί αλλά αυτά είναι στη ζωή της "παρανομίας" αλλά δεν έχει καμία σημασία διότι είμαι πολύ ευχαριστημένος από τις υπηρεσίες της εν λόγω τράπεζας!
Αναγνώστης