Αλλά και ο έτερος, μειονοτικός βουλευτής κ. Α. Ιλχάν (τότε βουλευτής της ΝΔ και σήμερα συνοδοιπόρος της κ. Μπακογιάννη), σύμφωνα με τους κατοίκους της Οργάνης, φέρεται να υποσχόταν, σε συνεργασία με τους τότε κοινοτάρχες, τη μετατροπή του δημόσιου Ελληνόφωνου γυμνασίου Οργάνης σε μειονοτικό.
Οι συγκεκριμένες αποφάσεις ελήφθησαν κατόπιν πολλών αναβολών, με πρόσχημα την ... περαιτέρω διερεύνηση του θέματος σε συνεννόηση με την τοπική κοινωνία. Ως ΖΑΓΑΛΙΣΑ αναρωτιόμαστε: πότε και με ποιους διαβουλεύτηκε η νέα δημοτική αρχή το εκπαιδευτικό μέλλον των παιδιών της μειονότητας; Γιατί κανένας από τους Πομάκους κατοίκους της Οργάνης δεν ενημερώθηκε σχετικά και δεν έχει ερωτηθεί για το θέμα; Γνώριζαν, αλήθεια, οι Πομάκοι τοπικοί σύμβουλοι που ήταν παρόντες στις συνεδριάσεις τι αποφασίζονταν και τα κρυφά παιχνίδια που για άλλη μια φορά παίζονται στην πλάτη των Πομάκων κατοίκων της Οργάνης και του Κέχρου;
Από όσο είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε, ο νέος δήμαρχος Αρριανών, ΣΕΡΗΦ Ιμπραχήμ, δυσκολεύεται να ανταπεξέλθει στο έργο του, λόγω της πολυπλοκότητας του Καλλικράτη, αλλά και της δικής του αδυναμίας, καθώς είναι τελειόφοιτος μόνο του μειονοτικού δημοτικού, ενώ τα Ελληνικά του είναι χαμηλότατου επιπέδου. Αυτό που επιθυμεί, λοιπόν και για τη νεολαία της μειονότητας είναι να έχει τη δική του εκπαιδευτική τύχη; Απορούμε, όμως, γιατί και οι μορφωμένοι σύμβουλοι, γιατροί, πολιτικοί μηχανικοί κ.ά., δε σκέφτηκαν ότι έτσι καταδικάζουν τη νεολαία στην αμορφωσιά και στην ημιμάθεια; Εκτός αν θέλουν να έχουν αυτοί και μόνο την πρωτοκαθεδρία και το πάνω χέρι για να μπορούν να ελέγχουν τους φτωχούς και αμόρφωτους μουσουλμάνους, και ιδιαίτερα εμάς τους Πομάκους. Οι σχολικές επιτροπές είναι αρμόδιες για τη διαχείριση των πιστώσεων που τους διατίθενται για την κάλυψη των δαπανών λειτουργίας των αντίστοιχων σχολείων (θέρμανσης, φωτισμού, ύδρευσης, τηλεφώνου, αποχέτευσης, αγοράς αναλώσιμων υλικών κ.λπ.), η αμοιβή καθαριστριών, η εκτέλεση έργων για την επισκευή και συντήρηση των αντίστοιχων σχολείων και του κάθε είδους εξοπλισμού τους, η εισήγηση προς τις αντίστοιχες διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για τον εφοδιασμό από τον Οργανισμό Σχολικών Κτιρίων των αντίστοιχων σχολείων με έπιπλα και εξοπλιστικά είδη και από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων με βιβλία για τις αντίστοιχες σχολικές βιβλιοθήκες, η διαχείριση των εσόδων από την ενδεχόμενη εκμετάλλευση των σχολικών κυλικείων, καθώς και η λήψη κάθε άλλου μέτρου που κρίνεται αναγκαίο για τη στήριξη της διοικητικής λειτουργίας των σχολικών μονάδων.
Η μη συγχώνευση και συγκρότηση των απαιτούμενων σχολικών επιτροπών στον τουρκόφωνο Δήμο Αρριανών, θέτει σε άμεσο κίνδυνο την ομαλή λειτουργία των δημόσιων Ελληνόφωνων σχολείων και του Ελληνόφωνου γυμνασίου Οργάνης, με στόχο το κλείσιμό τους. Να σημειώσουμε, επιπλέον, ότι το δημόσιο γυμνάσιο Οργάνης είναι το μοναδικό δευτεροβάθμιο ίδρυμα σε ολόκληρο το Δήμο Αρριανών, τον μεγαλύτερο σε έκταση Δήμο του νομού, καθώς κι ότι, εκτός από τους κατοίκους με Πομακική καταγωγή πλήττονται επίσης, και οι Ρωμά κάτοικοι του Δήμου, οι οποίοι διαμένουν στον οικισμό του Αράτου, καθώς ο Άρατος, μετά την Οργάνη, είναι το μοναδικό χωριό (και με μειονοτικούς κατοίκους) στο οποίο λειτουργούν δύο δημόσια Ελληνόφωνα νηπιαγωγεία και ένα δημόσιο Ελληνόφωνο δημοτικό σχολείο.
Αναρωτιόμαστε (και θα παρακολουθήσουμε στενά) ποιά στάση θα κρατήσει ο περιφερειάρχης κ. Άρης Γιαννακίδης, σε όσα ανθελληνικά και αντιεκπαιδευτικά συνέβησαν στο τουρκόφωνο Δημοτικό Συμβούλιο Αρριανών, καθώς οι σχετικές αποφάσεις θα περάσουν από τον έλεγχό του. Θα ενδώσει (και πάλι;) στα αιτήματα των τουρκοφρόνων και της Άγκυρας, καταστρατηγώντας κάθε έννοια δικαίου ή θα αναλάβει τις ευθύνες του;
http://www.zagalisa.gr/