tromaktiko: Καθυστερήσεις ιατρών στο ΙΚΑ Αργυρούπολης

Τετάρτη 13 Ιουλίου 2011

Καθυστερήσεις ιατρών στο ΙΚΑ Αργυρούπολης



Έχω ραντεβού 7.50 με τον ορθοπεδικό, έχει πάει 8.20 και περιμένω. Δεν έχω ξανά επισκεφτεί τον συγκεκριμένο γιατρό ξανά (ούτε πρόκειται).
Ρωτάω κάτι γιαγιάδες που κατάλαβα ότι έχουν ξαναεπισκεφθεί το συγκεκριμένο γιατρό τι ώρα άρχετε συνήθως? Και ακούω το εξωφρενικό εδώ είναι, κατεβαίνει συνήθως στις 8.30 γιατί πίνει καφέ.

Ρε κοπρόσκυλο δε σέβεσαι τίποτε, καλά εσύ, αλλά ο προϊστάμενος του υποκαταστήματος τι κάνει? θα μου πεις μήπως ήταν εκεί για να δει τη κατάσταση το ίδιο κοπρόσκυλο θα είναι κι αυτός.

Θα μου πεις τώρα γιατί δεν του είπα τίποτε που καθυστέρησε θα μου «άναβαν τα λαμπάκια» όλη μέρα και μετά έπρεπε να πάω και στη δουλειά μου. Γιατί τώρα μήπως αλλάξει κάτι το γαϊδούρι δεν αλλάζει γαϊδούρι θα είναι πάντα. Αλίμονο στο ασφαλισμένο.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!