Σχετικα με αυτην την παραπάνω αναρτηση ειναι πολυ σωστη και η λυση ειναι τελη κυκλοφοριας αναλογα με τους
ιππους , την πραγματικη ιπποδυναμη του αυτοκηνητου
(αφορά:
http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/07/blog-post_5305.html
) και οχι τους δηθεν
φορολογησιμους ιππους, δεν μπορει δηλ. ενα Mitsubishi evo αξιας 60.000
ευρω 2.000 κυβικων και 300 ιππων, να εχει τα ιδια τελη με ενα 2.000
κυβικων αξιας 20.000 ευρω 140 ιππων. Επιτελους καντε και κατι σωστο. Δεν
μπορει καποιος πχ. πολυτεκνος με 2.000 κυβικα 140 ιππων να πληρωνη
πολλαπλασια απο καποιον με 1.800 turbo (υπερκυβισμενο δηλ. ) με 200
ιππους. Τελη κυκλοφοριας μονο με τους πραγματικους ιππους των
αυτοκινητων και οχι τους φορολογησιμους.
Αναγνώστης