Εγώ είμαι βιολόγος, και για την ώρα έχω εργαστεί ως baby sitter, και έχω κάνει ιδιαίτερα σε αρκετά παιδία.
Απογοητεύτηκα από την εικόνα που αντίκρισα. Δασκάλα δεν γνώριζε ότι μετά το 0.99 είναι το 1, αλλά μάθαινε τα παιδιά ότι μετά το 0.99 είναι το 0.100. Άλλος εκπαιδευτικός δεν μπορούσε να διδάξει στα παιδιά τα κλάσματα, γιατί στο βιβλίο της 5ης δημοτικού δεν είναι μια ολοκληρωμένη ενότητα.
Αυτό που λέω είναι ότι θα πρέπει να αξιολογηθούν μερικά πράγματα, πχ τα σχολικά βιβλία, και φυσικά οι δάσκαλοι. θα πρέπει να δημιουργηθούν δομές και υλικά που να υποστηρίζουν την εκπαιδευτική διαδικασία, γιατί όσο και να έψαξα στο διαδίκτυο δεν βρήκα κάποιο site που να είναι επίσημο, και να περιλαμβάνει υλικό συμπληρωματικό για τα σχολικά βιβλία.
Τέλος θα ήθελα να πω σε όλους ότι δεν θα πρέπει να κατακρίνουμε τους εκπαιδευτικούς, γιατί το έργο τους διαμορφώνει σε μεγάλο βαθμό την προσωπικότητα των παιδιών, ειδικά στον παιδικό σταθμό και το νηπιαγωγείο. Από την άλλη πλευρά, οι εκπαιδευτικοί δεν θα έπρεπε να αντιτίθενται στην αξιολόγηση, γιατί η αξιολόγηση, με τους σωστούς όρους και προϋποθέσεις μπορεί να γίνει η κινητήρια δύναμη για να βελτιωθεί η απόδοση μας.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ