tromaktiko: Και οι επώνυμοι… ταλαιπωρούνται

Τετάρτη 13 Ιουλίου 2011

Και οι επώνυμοι… ταλαιπωρούνται



«Καλημέρα! Τι ωραία που ξεκινάει η μέρα με μια επίσκεψη μου στην Δ.Ο.Υ που ανήκω? Εν τω μεταξύ και αύριο στην Δ.Ο.Υ πρέπει να πάω...»...έγραψε για να συνεχίσει λίγο μετά: «Πού έπεσε η πινακίδα του αυτοκίνητου μου και πρέπει να τρέχω και στο Υπουργείο Μεταφορών;», έγραψε χθες η Έλλη Κοκκίνου στο Twitter.

Ωστόσο η ταλαιπωρία για την τραγουδίστρια συνεχίστηκε και σήμερα: «Είμαι σε δημόσια υπηρεσία και ο μέσος όρος αναμονής είναι 50 λεπτά!!! τέλεια!!!».
Λίγο μετά έγραψε: «Εκτός από air condition έχει και μουσική. Paaaaaartyyyyyy!!!!».

Όταν όλα τελείωσαν η Έλλη ανακουφισμένη πια, έγραψε στο Twitter της:
«Και ναι, τελείωσα! Ήσασταν το ωραιότερο παρεάκι που θα μπορούσα να έχω!!! Σας ευχαριστώ πολύ! Οι αυριανές βουτιές μου θα είναι για εσάς! Φιλιά».
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!