Σε απάντηση της προτροπής προς τον παθόντα απλά να ενημερώσω και εγώ με την σειρά μου ότι αντιμετώπισα το ίδιο πρόβλημα, αλλά με σχεδόν...
καινούργιο ψυγείο αξίας 1.200 ευρώ, το οποίο μετά από 2,5 χρόνια σταμάτησε τελείως να λειτουργεί.
Έγιναν 2 επισκέψεις από το αρμόδιο service, την πρώτη φορά ο τεχνικός διέγνωσε ελαττωματικό συμπιεστή και τη δεύτερη φορά όταν ζήτησα την επισκευή του ο τεχνικός που ήρθε με ενημέρωσα ότι δεν είναι επισκευασιμο, επειδή πιθανότατα υπάρχει ελαττωματική συγκόλληση στην εσωτερική σωλήνωση του ψυγείου, η οποία προκάλεσε ολικη διαρροή υγρών (άρα και την καταστροφη του συμπιεστη)και το φούσκωμα όλης της πλάτης του ψυγείου.
Διαμαρτυρήθηκα κατ'επαναληψη στον Φουρλή και με ενημερωσαν ότι το μεγιστο που μπορουσαν να κανουν ειναι εκπτωση της ταξης του 60% για την αγορά ίδιου ψυγείου.
Απευθύνθηκα τόσο στην Γερμανία μέσω αλληλογραφίας όσο και στο νομικό τμήμα του Φουρλη διαμεσου του δικηγορου μου, ξεκαθαριζοντας ότι προκειται περι ελαττωματικού προϊόντος και διασαφηνίζοντας με καθε τροπο ότι η ολικη καταστροφη δεν εχει καμία σχέση με την εγγύηση επειδή έχει αδικοπρακτικο χαρακτήρα, αλλά και επειδή αν το ίδιο συνέβαινε εντός εγγύησης δεν θα μου έκαναν και πάλι δωρεαν αντικατασταση προϊόντος.
Η "μαμα Γερμανια" μέσω του επίσημου εκπροσώπου της για τα ψυγεία liebherr με ενημερωσε οτι η αντικατασταση με εκπτωση 60% αποτελει πολιτικη της εταιρείας (και όχι του αντιπροσωπου) για την εξυπηρετηση των πελατων της, και οτι αυτο που ο Φουρλης μου προτεινε είναι μια δικαια συμφωνια επειδη το κατεστραμμένο ψυγειο έχει ηδη χρησιμοποιηθεί και εγω θα επωφελουμουν της αγοράς ενος ολοκαινουργιου ψυγειου!!!
Από οτι καταλαβαινετε είναι παγια πολιτική της εταιρείας να λειτουργει κατα αυτο τον τροπο (εφοσον εχει την συγκαταθεση της μαμας Liebherr) και για αυτο έχει ορισει ανωτατα όρια εκπτώσεων ανα την παλαιοτητα του προϊόντος.
Το σκεφθηκα να κινηθω νομικα κατα της εταιρείας πριν η μετα την αγορα του νέου ψυγείου, όμως αναλογιζόμενος το κόστος έκανα πίσω.
Εν τέλει πλήρωσα τη διαφορά και πήρα ένα ίδιο ψυγείο με 2ετη εγγύηση εξασφαλίζοντας ακόμα καλύτερη έκπτωση από τον Φουρλή (της τάξης του +5%) όμως παρόλα αυτά είμαι πολύ απογοητευμένος από την αντιμετώπιση της ίδιας της Liebherr και γιαυτό ΔΕΝ σκοπεύω στο μέλλον τόσο εγώ όσο και τα οικεία μου πρόσωπα να αγοράσουμε το οτιδήποτε φέρει το όνομα της εν λόγω εταιρείας.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ