2) Το οδικό δίκτυο στις πόλεις κατασκευάζεται και συντηρείται από τον δήμο.
3) Για την αγορά του αυτοκινήτου φορολογούμαστε όταν το αγοράζουμε (23%).
4) Για την συντήρησή του φορολογούμαστε 23% στο συνεργείο και επιπλέον έχει και τεκμήριο που μας επιβαρύνει στην φορολογική μας δήλωση.
5) Τον έλεγχο ότι πληρεί τις προδιαγραφές ασφαλείας για να κυκλοφορεί στον δρόμο τον πληρώνουμε επίσης στο ΚΤΕΟ.
6) Την κυκλοφορία του οχήματος την φορολογούμαστε επίσης. Σε κάθε λίτρο καυσίμου ο φόρος είναι τουλάχιστον 1€. Θέλουμε δεν θέλουμε όσο πιο πολύ κινούμε το αυτοκίνητο τόσο πιο πολύ φορολογούμαστε.
7) Τα γρήγορα αυτοκίνητα με πολλούς ίππους καθώς και τα ρυπογόνα αυτοκίνητα παλαιάς τεχνολογίας καίνε παραπάνω καύσιμο άρα πληρώνουν και περισσότερους φόρους.
8) Στις περιοχές με έλλειψη θέσεων στάθμευσης οι δήμοι βάζουν παρκόμετρα, άρα φορολογούμαστε και για την στάθμευση (ο φόρος είναι έσοδο του κράτους. Και τα χρήματα στα παρκόμετρα είναι έσοδα του κράτους, οπότε το βλέπω σαν φορολογία και το παρκόμετρο).
Αφού φορολογούμαστε ήδη υπερβολικά για το αυτοκίνητο, ποιος ο λόγος να πληρώνουμε και το τέλος κυκλοφορίας;
Επιπλέον με ποια λογική φορολογούνται και έχουν τεκμήριο με κριτήριο τα κυβικά; Υπάρχει αυτοκίνητο 1600CC που καίει 13lt/100Km όπως υπάρχει και αυτοκίνητο 2200CC που καίει 4.8lt/100Κm στην εθνική. Το δεύτερο είναι στην πράξη τουλάχιστον 1.500€ πιο οικονομικό στην χρήση ανά έτος, από που και ως που το κράτος θεωρεί ότι το δεύτερο πρέπει να έχει μεγαλύτερο τεκμήριο διαβίωσης;
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ