Διαβάστε τι είπε στο LamiaReport:
"Έβγαλα εισιτήριο από Λειανοκλάδι για Θήβα. Το τρένο κανονικά έπρεπε να αναχωρήσει από το Λειανοκλάδι στις 08.06΄ και τελικά φύγαμε στις 08.40΄
Όταν πέρασε ο ελεγκτής του είπα ότι κατεβαίνω στη Θήβα και μάλιστα τον ρώτησα από ποια πλευρά του τρένου θα κατέβω? Μου απάντησε από δεξιά...
Στους προηγούμενους σταθμούς δεν ακούστηκε καμία ηχητική ειδοποίηση, παρά μόνο στη Τιθορέα.
Φτάνοντας στο σταθμό της Θήβας έκπληκτη διαπιστώνω ότι το τρένο δεν σταματά. Άρχισα να ψάχνω σαν τρελή τα βαγόνια για να βρω τον ελεγκτή ή κάποιον υπεύθυνο.
Τελικά όταν φτάσαμε στον επόμενο σταθμό στην Οινόη και κατέβηκα, εμφανίστηκε μέσα από το τρένο ένας υπεύθυνος που μου είπε ξερά ότι αυτός δεν ήξερε ότι είχαν επιβάτη για Θήβα και κλείνοντας την πόρτα, το τρένο αναχώρησε. Βρέθηκα στον σταθμό της Οινόης χωρίς να έχω χρήματα για να πάρω ταξί να γυρίσω στη Θήβα.
Όταν ζήτησα να κάνω καταγγελία στον σταθμό της Οινόης μου είπαν ότι πρέπει να πάω στα κεντρικά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην Αθήνα, Καρόλου 1, για να το καταγγείλω εγγράφως.
Από ότι μου είπαν και άλλοι επιβάτες που με άκουσαν να ωρύομαι, δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει αυτό. Λυπάμαι ειλικρινά για αυτή την κατάντια του ΟΣΕ..."