Το τηλεοπτικό δίκτυο NDTV έδειξε εικόνες με αστυνομικούς να μεταφέρουν πτώματα που ανέσυραν από τα συντρίμμια που είχαν καλύψει τις σιδηροδρομικές γραμμές.
Το λεωφορείο παρασύρθηκε από την αμαξοστοιχία σε σημείο αφύλακτης διάβασης.
Συνολικά 33 άνθρωποι σκοτώθηκαν και 17 τραυματίστηκαν, σύμφωνα με το ινδικό πρακτορείο ειδήσεων ΡΤΙ, που επικαλείται πηγές των σιδηροδρόμων. Ένα άλλο ειδησεογραφικό πρακτορείο, το UNI, κάνει λόγο για 31 νεκρούς. Οι επιχειρήσεις διάσωσης συνεχίζονται, σύμφωνα με τοπικό εκπρόσωπο τον οποίο επικαλείται το UNI, ενώ υπάρχουν φόβοι πως ο αριθμός των νεκρών θα αυξηθεί.
Το σιδηροδρομικό δίκτυο, τη διαχείριση του οποίου έχει το κράτος, μεταφέρει καθημερινά 18,5 εκατομμύρια ανθρώπους στην Ινδία ενώ παραμένει το κύριο μέσο μετακίνησης για μεγάλες αποστάσεις. Κάθε χρόνο καταγράφονται σχεδόν 300 σιδηροδρομικά δυστυχήματα, με μερικές φορές εκατοντάδες νεκρούς.
Το Μάιο του 2010 σχεδόν 150 άνθρωποι σκοτώθηκαν κατά τον εκτροχιασμό αμαξοστοιχίας που εκτελούσε το δρομολόγιο Καλκούτα - Βομβάη. Τον περασμένο Ιούλιο τουλάχιστον 60 άνθρωποι σκοτώθηκαν και περισσότεροι από 100 τραυματίστηκαν κατά τη σύγκρουση δύο τρένων στην ανατολική Ινδία. Το χειρότερο δυστύχημα ήταν το 1981 στο ανατολικό κρατίδιο Μπιχάρ όπου μια αμαξοστοιχία εκτροχιάστηκε και έπεσε σε ρέμα, σκοτώνοντας 800 ανθρώπους.