tromaktiko: Για τον "πονεμένο" αστυνομικό

Πέμπτη 7 Ιουλίου 2011

Για τον "πονεμένο" αστυνομικό



Και μετα ηρθε ο Ξανθοπουλος μαζι με την Μαρθα Βουρτση και κλαιγαμε παρεα! Τι λες, φιλε? Σοβαρα? Λοιπον ακου... Κανείς δεν σου ειπε να ασφησεις την δουλεια σου….κανείς δεν σου ειπε να κανεις σταση…..εγω στην δουλεια μου (ιδιωτικος υπαλληλος) αν εχω ένα ατομο άρρωστο ψυχικα που ταλαιπωρει και φερεται αισχρα στον κοσμο (από το ποστο που βρισκεται) αν τον παρω πρεφα ότι είναι ψυχακιας απλα ΘΑ ΤΟΝ ΑΠΟΜΟΝΏΣΩ ……και εγω και οι αλλοι συναδελφοι….Και αν κανει κατι ηθικα και ποινικα κολασιμο θα παω στον διευθυντη μου και θα πω «ακουστε κυριε, ο ταδε κλωτσαει γερους, νέους, τα βράδια εκδιδει γυναικες και όταν βρει πιτσιρικα στον δρομο η αλλοδαπο του αλλαζει τα πομολα! Καντε κατι!» και αν ο διευθυντης μου ειναι επισης τομάρι παιζει και να τα βροντηξω και να ξεσκατωνω ηλικιωνους για να ζω! Ασε λοιπον την λυπητερη ιστοριουλα περι «μορφωσης» αστυνομικών και τα ρεστα…Η μόρφωση με την ψυχαρα απεχει ετη φωτος! Γιατι τελικα καταληγουμε στο συμπερασμα ότι ΜΠΑΤΣΟΣ δεν γίνεται ο καθενας….πρεπει να το εχεις!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!