tromaktiko: Ανθελληνική Αστυνομία

Σάββατο 2 Ιουλίου 2011

Ανθελληνική Αστυνομία



Θα ήθελα να απευθυνθώ σε όλους αυτούς τους ανθέλληνας αστυνόμους οι οποίοι αυτες τις μερες με τοσο μίσος αλλα κ πάθος ταυτόχρονα σπαγανε κεφάλια...
κ πνιγανε στα χημικα το ιδιο τους το αιμα κ κυνηγαγανε παππουδες οι οποιοι εχουν πολεμησει για τουτο το τοπο για να ζουν ολοι σημερα ελευθεροι μαζι κ εσεις ρε καθικια που δεν εχετε ιχνος ψυχης κ ανδρειας μεσα αλλα κ εξω σας που νομιζετε οτι το να γινεσαι μπατσος δε σε αγγιζει πλεον κανεις κ εισαι yπερανω παντων κ ολων το μονο που αξιζετε ειναι να σας μαζεψουν ολους σε ενα καζανι μαζι με ολα τα λαμογια κ να περναει ο καθε πολιτης κ να σας φτυνει μεχρι να πνιγειτε!!! να παραθεσω οτι η καταγωγη μου ειναι απο την αλβανια για την οποια ειμαι κ θα ειμαι περηφανος μεχρι κ τη τελευταια μου πνοη, αλλα με αυτα που βλεπω να γινονται καθε μερα κ με την εξαθλιωση κ πωληση του ελληνικου εθνους ποναει κ η δικια μου ψυχη. ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΟΥΡΑΓΙΟ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΑΣ ΜΙΛΑΕΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ Κ ΘΑ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΑΛΛΑ ΤΟΣΑ Κ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΤΕ ΟΤΙ Κ ΝΑ ΓΙΝΕΙ!!!!!

ΥΓ1 οπως μας ανοιξατε τις πορτες τις καρδιας σας οταν ηρθαμε ετσι κ η δικες μας στην αλβανια θα ειναι παντα ανοιχτες για σας κ μην ακουτε προβοκατσιες απο κανεναν

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!