tromaktiko: Κάνε μου το λογαριασμό

Παρασκευή 1 Ιουλίου 2011

Κάνε μου το λογαριασμό



Εάν Υ είναι αυτά που καλείται να πληρώσει ο κάθε Έλληνας ώστε να μηδενιστεί (έστω και προσωρινά) το συνολικό χρέος της Ελλάδος, ενημερώνοντας όμως... όλους τους Έλληνες για το συνολικό ποσό που χρωστάει η Ελλάδα, με άλλα λόγια "κάνε μου το λογαριασμό, να πληρώσω για να τελειώνουμε" αντί να τους τα παίρνετε σιγά-σιγά και για 50 χρόνια, υποπτεύομαι ότι πολλοί από εμάς δεν θα πουν όχι (προϋποθέτοντας φυσικά ότι τα έκτακτα μέτρα - αυξημένα τέλη κυκλοφορίας, έκτακτες εισφορές, φόρος πετρελαίου θέρμανσης, φόρος καυσίμων κίνησης κτλ κτλ - θα αφαιρεθούν μιας και δεν θα χρωστάμε πια).

Απλή μέθοδος των τριών λοιπόν:
11.000.000 Έλληνες (x) Υ = Συνολικό Χρέος της Ελλάδος
=> Εάν υποθέσουμε ότι το συνολικό χρέος της Ελλάδας ανέρχεται (σήμερα) στα 350 δις. ευρώ, έχουμε και λέμε
=> Υ = 31.818 ευρώ

Αναρωτιέμαι, ως πολίτης ... δεν είναι καλύτερα να ξέρω συνολικά τι χρωστάω, να κάνω το κουμάντο μου, να τα δώσω και μετά να με αφήσουν στην ησυχία μου, αντί να απλώνουν το χεράκι τους οι πολιτικό-ζητιάνοι κάθε τέλος του έτους?

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!