tromaktiko: Είμαι η Ελληνίδα της ξενιτειάς

Πέμπτη 7 Ιουλίου 2011

Είμαι η Ελληνίδα της ξενιτειάς



Είμαι η Ελληνίδα της ξενιτιάς. Προτιμώ πάντα την πατρίδα μου ως τόπο διακοπών, όσο μακριά κι αν ζω, ενώ οι συμπατριώτες μου Έλληνες, και δη οι επιφανείς, προτιμούν Ευρώπη, Καραϊβική και Dubai. Υποστηρίζω και διαδίδω φανατικά οτιδήποτε ελληνικό και αγοράζω ελληνικά κρασιά και μπύρες, ρετσίνα και ούζο, ενώ οι αγαπητοί μου Έλληνες στην Ελλάδα πίνουν whiskey on the rocks (yassou Johnnie Walker !) Mojito, Vodka, ξενόφερτες μπύρες και καπνίζουν ξένες μάρκες τσιγάρων, για να είναι «in». Επιλέγω να ακούω ελληνική μουσική σε όλες τις μορφές της ενώ οι Ελληνάρες μου ακούνε ξένη – πολλοί δε, περιφρονούν τα λαϊκά μας θεωρώντας τα «bas class». Τρέχω τα παιδιά μου στα σαββατιανά σχολεία πληρώνοντας αδρά για να μάθουν την ελληνική γλώσσα. Οι συμπατριώτες μου της Ελλάδας ξοδεύουν σοβαρά ποσά για να μάθουν τα παιδιά τους ξένες γλώσσες ενω η πάλαι ποτέ ένδοξη ελληνική γλώσσα μοστράρεται σε όλο της το σύγχρονο χάλι. (Ιδε λέξεις τύπου μαλ…ας, Γα μ.. σου, Ρε πουσ…η μου). Οσο πάει δε, πτωχαίνει κι αυτή η φουκαριάρα. Τα παιδιά μου δεν ντρέπονται να χορεύουν ζεμπέκικο, χασάπικο και τους αθάνατους δημοτικούς μας χορούς, ενώ οι νεοέλληνες σνομπάρουν προτιμώντας την ξένη μουσική στυλ «ντούκου – ντούκου». Τα παιδιά μου εχουν μάθει από μικρά στη δουλειά ( όπως σχεδον όλα τα παιδιά των μεταναστών ), σέβονται τους γονείς τους και τους μεγαλύτερους ( όπως σχεδον όλα τα παιδιά των μεταναστών ) και βοηθάνε στα οικογενειακά έξοδα. Θα φύγουν από το σπίτι δε όταν παντρευτούν ( όπως όλα τα παιδιά των μεταναστών). Δεν αποκαλούν τους γονείς τους «γέρους», δεν κοπροσκυλίζουν στις καφετέριες και οπωσδήποτε δεν τριγυρνάνε τις νύχτες σαν φαντάσματα. (Αλήθεια, τι απέγινε εκείνο το σοφότατο «Η νύχτα κρύβει πολλούς κινδύνους…»)

Είμαι η Ελληνίδα της διασποράς, πληρώνω κι εγώ φόρους στην πατρίδα σαν εσάς τους εν Ελλάδι, αλλά όταν έρχεται η ώρα να μιλήσω με την ψήφο μου δεν μου δίνετε το δικαίωμα να συμμετάσχω από εδώ που ζω.Είμαι η Ελληνίδα της ξενιτιάς, που, σαν έρθει η ώρα κι αν προλάβω να συνταξιοδοτηθώ, δεν θα μπορέσω να ζήσω το ηλιοβασίλεμα της βασανισμένης μου ζωής στην πατρίδα μου, γιατί η Ελλάδα δεν μου παρέχει ιατρική περίθαλψη, όταν πραγματικά θα την χρειάζομαι περισσότερο. Είμαι η Ελληνίδα της διασποράς και πονάω για τον τόπο που εσείς ξεπουλάτε καθημερινά από όλες τις απόψεις και με όλες τις έννοιες! Απλά, greca!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!