«κομμένο» όπως και τα προηγούμενα 2 τεμάχια της τριάδας που είχα αγοράσει, είχε αρχίσει να αναπτύσσεται και μούχλα.
Καθώς αυτό συμβαίνει δεύτερη φορά σε τριάδα γιαουρτιών της ίδιας εταιρίας μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα και την πρώτη φορά το θεώρησα τυχαίο, αποφάσισα να επικοινώνήσω μαζί τους για να παραπονεθώ στο 26510-89711 που αναγράφεται πάνω στο προϊόν. Επί ώρες δεν απαντούσε κανείς κι έτσι έψαξα να βρώ ένα άλλο τηλέφωνο επικοινωνίας.
Στις 4.30μ.μ. ο υπάλληλος που απάντησε στο 26510- 89700 με ενημέρωσε πως τα γραφεία είναι ανοιχτά μόνο πρωινές ώρες ως τις 10.30π.μ. που γίνονται οι παραγγελίες και πως τώρα ήταν μόνο αυτός εκεί και δε μπορούσε να κάνει κάτι. Με ενημέρωσε επίσης πως ο αριθμός τηλεφώνου που αναγράφεται στο προίόν δεν υπάρχει στην εταιρία τους και με «μάλωσε» κιόλας επειδή δεν άνοιξα το γιαούρτι πρωινές ώρες που λειτουργούν τα γραφεία τους αν ήθελα να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο!!!!
Κράτησε τα στοιχεία μου λέγοντας μου πως θα μεταφέρει το παράπονο μου αύριο στους αρμόδιους και με προέτρεψε ειρωνικά αν βιάζομαι να κάνω τα παράπονα μου να πάω εκείνη την ώρα το γιαούρτι μόνη μου στο εργοστάσιο που βρίσκεται στα Γιάννενα ενώ τον ενημέρωσα πως καλώ από την Αθήνα!!!!
Αρνούμενος να μου δώσει το όνομα του για να ξέρω με ποιόν κύριο μίλησα μου είπε πως αυτά είναι προσωπικά δεδομένα και αρκεί που η εταιρία ξέρει το όνομα του.
Η εξυπηρέτηση πελατών της εταιρίας ΔΩΔΩΝΗ κρίνεται τουλάχιστον ανεπαρκής, αδιάφορη και αγενής προς τους πελάτες.
Αναγνώστης