tromaktiko: Ανταπάντηση σε: "Ενοχλήσεις από τράπεζες"

Σάββατο 16 Ιουλίου 2011

Ανταπάντηση σε: "Ενοχλήσεις από τράπεζες"



Αφορά το http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/07/blog-post_580.html
Αγαπητέ αναγνώστη, μάλλον δεν έπιασες καλά το νόημα αυτών που γράφω.
Ξέρω πολύ καλά τί υπέγραψα όταν έπαιρνα τα τραπεζικά προϊόντα όπως επίσης ξέρω πολύ καλά τις υποχρεώσεις μου απέναντι στην οποιαδήποτε τράπεζα. Σαφώς και σε καμιά περίπτωση δεν λέω ότι δεν θα πληρώσω αυτά που χρωστάω! Ούτε προσπαθώ να βγω και από πάνω! Πες μου όμως εσύ, τί λογική βρίσκεις στο γεγονός να καθυστερείς ΜΙΑ ΜΕΡΑ την δόση σου και να σε ταράζουν από το πρωί ως αργά το απόγευμα στα τηλέφωνα ? Και μάλιστα μεσημεριανές ώρες! Και όταν τους λες ότι επειδή τώρα δεν έχω να πληρώσω την δόση μου θα την πληρώσω στον επόμενο λογαριασμό μαζί φυσικά με τους τόκους υπερημερίας, να σου λένε τη φράση " ΑΥΤΟ ΚΥΡΙΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΟ"!!!! Γιατί δηλ. να μην δείχνουν μια σχετική ανοχή στην αποπληρωμή των δόσεων? Και γιατί στο κάτω κάτω να αυξάνονται τα επιτόκια? Ο δικός μου ο μισθός δεν θα υποστεί απώλειες μέσα στον Αύγουστο εξαιτίας του μεσοπρόθεσμου? Εμένα με ρώτησε κανείς αν το θέλω αυτό? Για μένα (όπως και για πολλούς άλλους) φυσικά και είναι αλυσίδα το πράγμα! Τα βάρη πρέπει να μοιράζονται εξίσου προς όλους και όχι μονομερώς! Και τελειώνοντας, να σου πω και κάτι άλλο: οι μεγαλύτεροι ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΙ αυτή την στιγμή είναι οι ΤΡΑΠΕΖΕΣ ! Μην τις δικαιολογείς λοιπόν.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!