tromaktiko: ΟΤΕ: Αλλάζει η εμφάνιση του λογαριασμού για μεγαλύτερη ευκολία και καλύτερη εξυπηρέτηση

Παρασκευή 8 Ιουλίου 2011

ΟΤΕ: Αλλάζει η εμφάνιση του λογαριασμού για μεγαλύτερη ευκολία και καλύτερη εξυπηρέτηση



Με στόχο τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των πελατών του, ο ΟΤΕ αλλάζει τη μορφή του λογαριασμού του. Με το νέο λογαριασμό, οι πελάτες μπορούν:


να εντοπίζουν την πληροφορία που χρειάζονται με την πρώτη ματιά,
να γνωρίζουν ακριβώς τι πληρώνουν, πότε και γιατί,
να κατανοούν αν και πόσο αξιοποιούν τα προγράμματα και τις υπηρεσίες που διαθέτουν ή αν κάποια από τις λύσεις που τους προσφέρει ο ΟΤΕ μπορεί να καλύψει πιο αποτελεσματικά και οικονομικά τις ανάγκες τους.


Ο νέος λογαριασμός του ΟΤΕ γίνεται πιο εύχρηστος, λειτουργικός και φιλικός καθώς:

αποκτά άμεση γλώσσα και ύφος, «μιλώντας» απευθείας στον πελάτη,
με τη χρήση εικαστικών στοιχείων και χρωμάτων, αναδεικνύει τις σημαντικότερες πληροφορίες (π.χ. ποσό πληρωμής, ημερομηνία λήξης),
οι κατηγορίες των χρεώσεων έχουν ανασχεδιαστεί για να παρέχουν συνοπτική και αναλυτική απεικόνιση της χρήσης εντός και εκτός παγίου των προγραμμάτων και υπηρεσιών που διαθέτει ο πελάτης,
αναδεικνύει θέματα ενδιαφέροντος, όπως νέα προγράμματα και προσφορές.

Αναλυτική παρουσίαση demo του καινούργιου λογαριασμού είναι διαθέσιμη στο www.ote.gr . Για περισσότερες λεπτομέρειες και διευκρινίσεις για τον νέο λογαριασμό, οι πελάτες μπορούν να απευθυνθούν στο κατάστημα Oteshop της περιοχής τους ή να καλέσουν στο 13888!


Μy e-bill - Φτηνότερος λογαριασμός μέσω internet

Για την ακόμα καλύτερη εξυπηρέτησή τους, οι πελάτες μπορούν να εξοφλήσουν online τον λογαριασμό τους με την υπηρεσία My e-Βill. Με την υπηρεσία My e-bill οι πελάτες μπορούν να εξοφλούν τον λογαριασμό τους στο www.ote.gr οποιαδήποτε ώρα της ημέρας, οποιαδήποτε ημέρα της εβδομάδας απλά, γρήγορα και με ασφάλεια και να απολαμβάνουν :

έκπτωση €2,50* στο λογαριασμό,
δωρεάν πλήρη ανάλυση και στατιστικά των κλήσεων τους.


* Ισχύς προσφοράς έως 31/12/2011
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!