tromaktiko: Από πού να πρωτοφυλαχτώ;

Παρασκευή 1 Ιουλίου 2011

Από πού να πρωτοφυλαχτώ;



Όλη μερα στην στεναχωρια και στον φοβο για το αυριο. Οταν βραδιασε και κοπασε ολη η ενταση της ημέρας, ανεβηκα μαζι με την φιλη μου στο...
βουνο στο Σχοιστό να καθίσουμε να δουμε ολη την Αθήνα.(όρος Αιγάλεω <Πυροβολια>) μετα απο καποια ωρα, ενω επικρατουσε ησυχια, μεσα απο τους θάμνους πεταχτηκαν 20 ατομα με κουκούλες και περπατούσαν πλησιάζοντας το αμαξι, έβαλα μπροστα την μηχανη και αρχιζαν να τρέχουν προς το μέρος μου. Φεύγοντας εγω καταρομαγμενος, η φιλη μου σε κατασταση αμοκ και σας ρωταω αν δεν τους ειχα δει πιο θα ηταν το τέλος της ιστορίας??? Σταματησα στο πρωτο περιπτερο και η απαντηση του ιδιοκτητη ειναι  <τι να κάνεις, ετσι κανου εδω και καιρο>... Και σας ρωταω απο που να προφυλαχτω, αφου μου πηραν και αυτο το μέρος που παω απο 17 χρωνον. Το πρωι κυνηγημένος, το μεσημέρι πεινασμένος, και το βραδυ δαρμένος, δεν παει αλλο παιδιά.... Προσοχη παντου...

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!