tromaktiko: Για την πληρωμή απογραφέων

Τετάρτη 27 Ιουλίου 2011

Για την πληρωμή απογραφέων



Ήμουν κ εγω απογραφεας κι απλα επειδη πολλα λεγονται για τα χρηματα θελησα να παρω θεση.
Οταν με ενημερωσαν οτι εχω επιλεγει για την απογραφη κ εγινε η συναντηση με την υπευθυνη της στατιστικης, την ρωτησα ΠΡΙΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ η απογραφη ποτε προβλεπεται η πληρωμη. Μου ειχε πει τοτε οτι τα χρηματα υπηρχαν στο ταμείο, αλλά η πληρωμη στους απογραφεις θα γινοταν τελος Αυγουστου εως μεσα Σεπτεμβρη. Kαι το τονιζω ΠΡΙΝ ΑΚΟΜΗ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ Η ΑΠΟΓΡΑΦΗ, ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΙΧΑΝ ΚΑΛΕΣΕΙ ΓΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΚΟΜΗ... κ εγω εχω αναγκη τα χρηματα μιας κ ειμαι κ ανεργη... αλλα καπου θεωρω λογικο την καθυστερηση αυτή, λογω του οτι υπηρξαν πολλοι απογραφεις, υπηρξε επανέλεγχος σε πολλες περιοχες.... Διαφωνώ ομως με αυτο που ακουγεται οτι θα μειωσουν τα χρηματα κατ ατομο που μας ειχαν πει... Αυτό δεν ξερω κατα ποσο ισχυει ή ποσο εφικτο ειναι....

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!