tromaktiko: Απάντηση στο "Ενας ΜΑΤατζης απαντάει σε ολα"

Σάββατο 2 Ιουλίου 2011

Απάντηση στο "Ενας ΜΑΤατζης απαντάει σε ολα"



Απάντηση στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/07/blog-post_4416.html
Προσπαθείς απλά να δικαιολογήσεις πρώτα στον εαυτό σου και μετά σε όλο τον κόσμο τη κτηνώδη συμπεριφορά σας. Το γεροντάκι που το κυνηγάτε τρεις με τα γκλοπ, το λιπόθυμο παιδί στα σκαλιά του ΜΕΤΡΟ, το εν ψυχρω κτύπημα στον τύπο που φωνάζει μη με κτυπήσεις, τις χειρονομίες του συναδέλφου σου.....πόσα ακόμη θέλεις να σου πω!!!! Τίποτα δεν είδες από αυτά;;;

Ούτε σε λυπάμαι,ούτε δέχομαι τη συγνώμη σου,ούτε με νοιάζει αν είσαι τραυματίας,ούτε που με απασχολεί αν θα πάρεις μετάθεση, αν θα σηκωθείς να φύγεις ή τι άλλο θα κάνεις. Δεν υπάρχει τίποτα θετικό απέναντι σου.

Η προσπάθεια σου να μας κάνεις το φίλο και δήθεν φιλικά να μας "συμβουλέψεις" ("Δε χρειαζεται να σας παίρνει ολους η μπαλα..") είναι γνωστά κόλπα του παρελθόντος. Δεν πιάνουν.

Εγώ θα συνεχίσω να παλεύω ειρηνικά για ένα καλύτερο αύριο για εμένα και τα παιδιά μου και εσύ θα εξακολουθήσεις να ανοίγεις κεφάλια διαδηλωτών, με τη συμπαράσταση του παρακράτους που έχεις πάντα από δίπλα.
Εγώ θα έχω τα παιδιά μου δίπλα μου - εσύ θα τρέμεις στην ιδέα μην τυχόν αύριο τα δεις απέναντι σου.
Αυτή είναι η διαφορά μας.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!