tromaktiko: Σχετικά με: "Δεν είμαστε όλοι αγανακτισμένοι"

Κυριακή 3 Ιουλίου 2011

Σχετικά με: "Δεν είμαστε όλοι αγανακτισμένοι"



Ενας μορφωμένος άνθρωπος δεν θα έγραφε τόσο επιπόλαια πράγματα, σε μία περίοδο ιδίως που ο κόσμος είναι ευαίσθητος και ερεθίζεται με το παραμικρό παράλογο. Εγώ δεν στηρίζω τις συγκεντρώσεις των πλατειών, αλλά έχω να σας πω (κάτι που θα έπρεπε να το σκεφτείτε από μόνος σας) ότι οι συγκεντρώσεις σε κάθε πλατεία πάνε αναλογικά με τον πληθυσμό κάθε περιοχής. και είναι φυσικό στην Δράμα να έχει 60 άτομα και ιδίως μετά από ένα μήνα που είναι συγκεντρωμένοι, και στην Αθήνα να έχει περισσότερους. Επίσης θα έπρεπε να σκεφτείτε ότι στην Αθήνα τα 30000 άτομα μαζεύτηκαν σε μέρες συλλαλητηρίου δηλαδή διαμαρτυρίας. Όλες τις υπόλοιπες μέρες μαζεύεται περίπου κανένα 1000ρικο κόσμος. Όσον αφορά τώρα το θέμα της ψήφου σας, ΣΑΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΩ ΝΑ ΠΑΙΖΕΤΕ ΜΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΤΕ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΓΕΝΕΣΤΕΡΟΙ ΣΑΣ!!! Αφήστε με λοιπόν να χτίσω το μέλλον μου, όπως θέλω εγώ και όχι όπως θέλετε εσείς!!!!!!!!!!! Ας σταματήσουν επιτέλους οι αγράμματοι που δεν έχουν αίσθηση των συνεπειών της ψήφου τους και που δεν ψηφίζουν με βάση την λογική να ψηφίζουν εις βάρος μου!!!!!! Να κάτσουν σπίτι τους!!!! ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ!!!!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!