tromaktiko: Σχετικά με τα... ΤΑΞΙ

Παρασκευή 22 Ιουλίου 2011

Σχετικά με τα... ΤΑΞΙ



Το 2005 αγόρασα το ταξί 220.000 ευρώ με δάνειο από τράπεζα συν τα δανεικά από γονείς και πεθερικά,. Η άδεια έφτασε σε αυτό το εξωφρενικό ποσό λόγω της μεγάλης ανεργίας...
στην περιοχή μου δηλ αγόρασα μια θέση εργασίας γιατί είχα την περηφάνια να μην πάω να παρακαλέσω κανένα πολιτικό πρόσωπο.

Δεν ζήτησα από κανένα να μην φορολογηθώ και να έχω τεκμαρτό εισόδημα και δεν νομίζω ότι αποτελώ την εξαίρεση στο άδικο φορολογικό σύστημα της χώρας μου, ούτε παραπονέθηκα για τις ταμειακές μηχανές που καλώς μας βάλανε.

Είμαι σε επαρχία χωρίς λιμάνια αεροδρόμια και άλλα «φιλέτα», δεν έχω κλέψει ποτέ από πολίτη δίνω ρέστα και τα 10λεπτά γιατί 3,40 είναι η κούρσα.

Με στενοχωρεί που υπάρχουν συνάδελφοι που κλέβουν ή συμπεριφέρονται άσχημα στους πολίτες αλλά δυστυχώς εγώ δεν μπορώ να κάνω κάτι γι΄αυτό ενώ ΕΣΥ μπορείς, απλά με μια καταγγελία στην τροχαία 5 λεπτα υπόθεση, περνάει πειθαρχικό και θα του πάρουνε την άδεια για κάποιο χρονικό διάστημα από λίγες μέρες έως και αρκετούς μήνες ανάλογα με το «αδίκημα», πολλές φορές μου κάνουν παράπονα πελάτες και τους προτρέπω να κάνουν καταγγελία αλλά δυστυχώς σπάνια το κάνουν.

Όπως άλλωστε και σε πολλές άλλες περιπτώσεις εμείς οι έλληνες μπορεί να διαμαρτυρόμαστε στο φίλο ,το συγγενή μας αλλά ποτέ δεν κάνουμε τίποτα γιατί μας πήρε ο γιατρός φακελάκι, γιατί μας μίλησε άσχημα ο δημόσιος υπάλληλος γιατί μας χρέωσε παραπάνω και χωρίς απόδειξη ο ταβερνιάρης κ.ο.κ.

Τον τελευταίο χρόνο κάνω ένα εντος την ώρα δηλ 3,40 την ώρα * 8 ώρες = 27,2 ευρώ

Από αυτά θα πρέπει να πληρώσω το ακριβό πετρέλαιο , 1,000 ευρώ δάνειο, 400ευρώ τον ΟΑΕΕ το ενοίκιο του σπιτιού και τα έξοδα της οικογένειας μου.

Οσο για την μόλυνση πίστεψε με θα το ήθελα πολύ να πάρω υβριδικό γιατί και τα δικά μου παιδιά τον ίδιο μολυσμένο αέρα αναπνέουν αλλά είναι αδύνατο έτσι όπως είναι τα πράγματα να αγοράσω αυτοκίνητο όταν ήδη χρωστάω πολλά και επαναλαμβάνω απλά και μόνο για μια θέση εργασίας.

Τελειώνοντας θα ήθελα να ρωτήσω αν εσύ έκανες μια επιχείρηση, οτιδήποτε π.χ. να ανοίξεις ένα μαγαζί με έπιπλα και έκανες μια επένδυση περίπου 300.000 ευρώ και σε λίγα χρόνια το κράτος άνοιγε 50-100 ίδια μαγαζιά στην ίδια γειτονιά και έλεγε τα χαρίζω όποιος θέλει ας κόψει ένα παράβολο 1.000 από την περιφέρεια και να δουλέψει εσύ πως θα αισθανόσουν; Το γεγονός ότι θα διπλασιαστεί η κυκλοφορία στους δρόμους κατακόρυφα και η μόλυνση επίσης δεν σε απασχολεί ;;; ;;; το μόνο που θα έκανε τη ζωή σου καλύτερη θα ήταν η ανεργία και η πιθανή φυλάκιση για χρέη, των ταξιτζήδων; Αλήθεια ποια χώρα της Ε.Ε. έχει πλήρη απελευθέρωση; γιατί εγώ δεν ξέρω καμία, αυτό που ξέρω είναι ότι πληθυσμιακά έχουμε το υψηλότερο ποσοστό σε άδειες ταξί .

Άλλος είναι ο λόγος για το άνοιγμα του επαγγέλματος και το αναλύει πολύ ορθά εδώ

http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/07/blog-post_3427.html

Αναγνώστης

---------------------------

Είμαι και εγώ ένας νέος επιχειρηματίας και θα ήθελα να δώσω συγχαρητήρια σε όσους ΤΟΛΜΟΥΝ και υποστηρίζουν το αυτονόητο :
Να δοθεί άμμεσα τέλος στις απαράδεκτες διεκδικήσεις των ταξιτζήδων. Εμένα και χιλιάδες άλλους καημένους που τολμήσαν και βγήκαν
στην ελεύθερη αγορά ήρθε κανένας να μας εγγυηθεί ποσόστωση? Δηλαδή δεν πρέπει κάποτε αυτός ο τόπος να απελευθερωθεί οικονομικά?
Μια ζωή θα είμαστε δέσμιοι της κάθε συντεχνίας και του κάθε αγγράματου που βγαίνει ψευτοπαλικαρίσια και κλείνει το δρόμο-λιμάνια-αεροδρόμια
μόνο και μόνο επειδή στηρίζεται στην ατολμία της κυβέρνησης να πράξει το αυτονόητο? Επιτέλους οι εισαγγελείς ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ? Στον Ραγκούση επιρρίπτω ευθύνες μόνο για
το οτι δεν χειρίστηκε το θέμα τόσο επικοινωνιακά όσο θα έπρεπε. Εννοείται οτι το επάγγελμα αυτό με τους χειρότερους επαγγελματίες που έχουν πλήρη αμεσότητα
στο κοινό, πρέπει να ανοίξει 100% χωρίς ποσοστώσεις και ελληνικές "καινοτομίες". Όσοι ταξιτζήδες αγόρασαν τα τελευταία 10 χρόνια άδειες ήξεραν οτι
ρίσκαραν και αυτό είναι πανελληνίως γνωστό. Απλά όλοι λέγανε "Έλα μωρέ, σιγά μη μας πειράξουν". Εμείς οι άλλοι δηλαδή που κονταροχτυπιόμαστε και προσπαθούμε
να είμαστε ανταγωνιστικοί είμαστε κορόϊδα? Και λυπάμαι που το λέω, άλλα όποιος ισχυρίζεται οτι στο τέλος θα ανεβούν οι τιμές και θα χάσει το ευρύ κοινό έίναι απλά
λαϊκιστής για να μην πώ κάτι χειρότερο. Τόσα χρόνια κλέβανε, λοιδορούσανε ξένους και Έλληνες και ούτε εφορία δεν ήθελαν να πληρώνουν. Τέλος σε όλα τα κλειστά
επαγγέλματα ΤΩΡΑ!

Αναγνώστης

---------------------------

Κύριοι Ταξιτζίδες, το μόνο που καταφέρνεται με τον αποκλεισμό των αεροδρομίων, των Τεμπών, των Λιμανιών, είναι ΚΑΙ ο απλός κόσμος να στραφεί εναντίων σας.
Αν υπήρχε ένα ποσοστό που σας υποστηρίζει, μετά από αυτά δε νομίζω να υπάρχει κάποιος. Φυσικά ένα είναι σίγουρο, ότι το αυτί κανενός από αυτούς δεν θα ιδρώσει. Προσωπικά συμφωνώ με το άνοιγμα του επαγγέλματος. Γνωρίζω οικογένειες που ο μόνος που δουλεύει είναι ο πατέρας και συντηρεί όλη την οικογένεια. πριν λίγες ημέρες έκανα το λάθος να καλέσω ταξί και για μία απόσταση λιγότερο από 2 χιλιόμετρων, πλήρωσα 8 ευρώ παρακαλώ!

Αναγνώστης

---------------------------

Αρχικά θέλω να ζητήσω ένα μεγάλο συγγνώμη από τους συμπολίτες μας που ταλαιπωρούνται από την απεργία μας και ακόμη περισσότερο από τους τουρίστες από τους οποίους το μεγαλύτερο χάσιμο το έχουμε εμείς οι ίδιοι.
Επίσης ένα συγγνώμη από τους απομάχους της δουλειάς ασφαλισμένους στο Ο.Α.Ε.Ε
για την μη δυνατότητα πληρωμής των εισφορών μας στο εν λόγω ασφαλιστικό ταμείο.

Για τα παραπάνω το φταίξιμο είναι καθαρά του Υπουργού υποδομών και Δικτύων Γιάννη Ραγκούση ο οποίος ενέπαιξε έναν ολόκληρο κλάδο και πριν καν κάνει έστω μία εθυμοτυπική συνάντηση με τον κλάδο των αυτοκινητιστών Ταξί βγήκε με δηλώσεις του στον τύπο στις 4/7/20011 και ανέφερε ότι από τις 2 Ιουλίου ισχύει η απελευθέρωση των ταξι και ο κάθε ενδιαφερόμενος θα μπορεί να καταθέτει αίτηση για άδεια ταξί στις Περιφέρεια.

Μόνο ένα έχω να πω για την απελευθέρωση των Ταξί. Μου θυμίζει κάτι από την υπόθεση με τις πυραμίδες στην Αλβανία. Ένας υπουργός εν μία νυκτί άλλαξε τα πάντα και προσπάθησε να καθοδηγήσει την αγορά.

Όσον αφορά το ποστ κάποιου που αναφέρεται για το άνοιγμα του επαγγέλματος των Ταξί από το προεκλογικό πρόγραμμα του ΠΑΣΟΚ του γράφω τι υποστήριζε το κυβερνών κόμμα για τις βουλευτικές εκλογές του 2009:
ΠΑΣΟΚ
ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΓΙΑ ΤΑ ΤΑΞΙ
1) ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ-ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ-
ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ
Δημιουργήσαμε το επαγελμα και την τάξη των αυτοκινητιστών Ταξί. Σημερα εγγυόμαστε για το ιδιοκτησιακό καθεστώε των αδειών Ταξί.
Οι αδειες που υπάρχουν επαρκούν για την εξυπηρέτηση του επιβαικού κοινού και δν εκδίδονται νέες. Ο στόχος της βελτίωσης των υπηρεσιών δεν θα επιτευχθεί με την αλόγιστη έκδοση αδειών αλλά με μια νέα μορφή οργάνωσης που α προκύψει μετά από διάλογο ε τους ενδιαφερόμενους ,έχοντας σαν ΄ση το Ν.3109/2003.

Ο Κος ΡΑΓΚΟΥΣΗΣ ΑΝ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΙΣ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΞΙ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ:
Τομεακή Επιτροπή Επαγγελματιών Βιοτεχνων Εμπόρων
Χαριλάου Τρικούπη 50-Τηλ.:210-3890141 210-3890142
e-mail:tomeasmme@pasok.gr-ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ

Αναγνώστης

---------------------------

Φίλοι αναγνώστες, και αναφέρομαι σε εσάς που βρήκατε την ευκαιρία να βγείτε απο το καβούκι σας και να κράξετε τους "κακούς" οδηγούς ταξί, αμφιβάλω αν το 5% απο εσάς γνωρίζει τον κυρίαρχο λόγο όλης αυτής την αντίδρασης αυτές τις ημέρες...

Η πλειοψηφία σας έχει επικεντρωθεί στο οτι οι διαμαρτυρίες οφείλονται κατα κύριο λόγο στο άνοιγμα του επαγγέλματος, προφανώς έτσι σας είπε να λέτε το πράσινο κανάλι...

Ο όρος "γεωγραφικός περιορισμός" (για τον οποίο και υπάρχει νόμος που αυτη την στιγμή καταπατάται), σας λέει κάτι? Ψάχτε το λίγο, και σταματάτε να βγάζετε το κομπλεξ σας για τον κακό ταξιτζή που κάποτε δεν σας πήρε σας κούρσα, που κάποτε δεν σας έκοψε απόδειξη, που κάποτε δεν σας άφησε να καπνίσετε...

Αναγνώστης

---------------------------

Ένας κλάδος του οποίου οι εκπρόσωποι διαλέγουν τι επιβάτες θα πάρουν, χρεώνουν ότι να ναι σε πολλές περιπτώσεις. Να μπαίνω σε ταξί μέσα στην κίνηση να του λέω που θέλω να πάω και να παίρνω απάντηση «δεν με βολεύει, κατέβα βρες άλλον». Να έχω ακούσει βρίσιμο ενώ ζητώ μια παράκαμψη για την οποία θα πληρώσω. Να έχω φύγει από κτελ και στον δρόμο να έχει μαζέψει και να έχει αφήσει άλλους 4 με αποτέλεσμα να κάνει το κύκλο της Αθήνας και να με βάλει να πληρώσω 25€ από το πολύ 10€ που δίνω συνήθως. Για να μην μιλήσω για κάποιους που παίρνουν τουρίστες τους κάνουν βόλτες με αποτέλεσμα να πληρώσουν κ εγώ δεν ξέρω τι. Να είμαι πρώτος στην ουρά στο κτελ και να φεύγουν 3 ταξί μπροστά μου επειδή δεν τους βόλευα η πήγαινα εγώ μονό εκεί και προτιμούσαν να πάρουν διπλές και τριπλές κούρσες. Αυτός λοιπόν ο κλάδος μη έχοντας σπάσει αρκετά τα νεύρα μας κατά καιρούς κτυπάει την Ελλάδα και πολλούς από εμάς στο μόνο πράγμα που μας κρατάει φέτος και κάθε καλοκαίρι. Τον τουρισμό. Κοντά στους 8.000 επιβάτες ! δεν κατέβηκαν σήμερα στο ηράκλειο! λόγÏ ‰ αποκλεισμού. Τρία κρουαζιερόπλοια. 8.000 άτομα!!! Σκεφτείτε τι έσοδα θα είχε η πόλη μόνο από αυτούς. Κόσμος αναγκάζεται να κάνει κύκλους και μεγάλες αποστάσεις με τα πόδια λόγω μπλόκων και αποκλεισμών. Ε λοιπόν τι άλλο να πω… Μπράβο!!! Έχετε παίξει με τα νεύρα μας πολλές φορές! Αλλά τώρα ξεπεράσατε τον εαυτό σας!!! Μπράβο και πάλι!!!

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!