tromaktiko: Κύριε Βενιζέλο μπορείτε να μου απαντήσετε;

Πέμπτη 7 Ιουλίου 2011

Κύριε Βενιζέλο μπορείτε να μου απαντήσετε;



Εδώ και 8 μήνες αδυνατώ να θεωρήσω αποδείξεις και τιμολόγια πώλησης
λόγω χρεών προς ΟΑΕΕ (ΤΕΒΕ) και έτσι δεν έχω έσοδα. Δεν με αφήνει το
κράτος να δουλέψω, πράγμα που δεν ισχύει πουθενά στην Ευρώπη. Τώρα θα
μου στείλουν και φόρο Επιτηδεύματος 300 ευρω για το 2010 και 500 ευρω
για το 2011. Και ποιος ξέρει και τι άλλοι φόροι, περαιώσεις, κριτήρια
διαβίωσης έρχονται.

Και ρωτάω τον Κύριο Βενιζέλο πως από την μία μου ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΥΝ να τιμολογήσω και να εισπράξω (με νόμο του Μητσοτάκη του 1990) και απο
την άλλη μου ζητούν να πληρώσω αυθαίρετο φόρο "επιτηδεύματος"; Καλά ΛΟΓΙΚΗ δεν υπάρχει, αλλα ΝΟΜΟΙ δεν υπάρχουν τελικά σε αυτό το κράτος;

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!