«Η τιμή καθοριζόταν ανάλογα με την προσφορά και τη ζήτηση. Εγώ αγόρασα την άδεια στην Αθήνα το 1985 με 3,3 εκατ. δραχμές, ενώ την ίδια περίοδο μια άδεια κόστιζε ένα εκατομμύριο. Μέχρι πρότινος το ταξί κόστιζε όσο ένα δυάρι διαμέρισμα Σύμφωνα με τους μεσίτες αδειών και οχημάτων αλλά και ιδιοκτήτες ταξί, οι τιμές που ίσχυαν στην αγορά κυμαίνονταν από 30.000 μέχρι 200.000 ευρώ, χωρίς να περιλαμβάνεται σε αυτές το κόστος του αυτοκινήτου. Την ίδια στιγμή οι ταξιτζήδες σ' ολόκληρη την Ελλάδα παραπονούνται ότι έχουν μειωθεί κατά πολύ τα μεροκάματά τους. Ο κόσμος δεν έχει χρήματα και σκέπτεται να μπει σε ταξί. Ο Γιώργος Ραγκούσης, ιδιοκτήτης και οδηγός ταξί εδώ και 30 χρόνια (δεν έχει συγγένεια με τον υπουργό), αναφέρει: «Δυστυχώς πήραμε στον λαιμό μας τα παιδιά μας. Το 2003 έλεγα ότι τα παιδιά μου πρέπει να γίνουν αυτοκινητιστές. Έβαλα τελικά τον γιο μου στο επάγγελμα, αγόρασε δική του άδεια και τώρα μετανιώνω. Δουλεύει πάνω από 12 ώρες την ημέρα, 27 μέρες τον μήνα και τα έσοδα είναι περιορισμένα".
http://www.katoci.com/2011/07/blog-post_12.html