tromaktiko: Αγανακτισμένος πελάτης

Τρίτη 5 Ιουλίου 2011

Αγανακτισμένος πελάτης



Ειμαι και εγω ενας πολιτης αλλα οχι αγανακτισμενος απλα προβληματισμενος και προβληματικος καταμαρτυρωντας...
Για την απαραδεκτη καταναλωτικη σταση μου τα τελευταια 13 χρονια.καταλαβα πως το πολυκαταστημα που προσφερε ρουσφετια διευκολυνσεις σε δημοσιες υπηρεσιες… Πολεοδομιες,εφοριες,παρανομες αδειες,διακοποδανεια,εορτοδανεια..Προσληψεις του τυπου''εκει που ηταν ο μπαμπας μου και εκανε ζωαρα. Μαλλον εβαλε λουκετο οριστικα και εγω περιμενω ματαια απ εξω και αγανακτω που δε με δεχεται...Αχ ψευτομαγκα ελληναρα με τις δυο τηλεορασεις τα δυο αυτοκινητα και τα δυο χιλιαρικα στη τσεπη(δρχ) τι σου φταει η τροικα και το δντ? Που αν υποβαλλεις σε καποιον περαστικο ερωτησεις του τυπου τι ειναι πληθωρισμος Α.Ε.Π. και ισοτιμια θα σου ζητησει ντεπον γιατι τον ζαλισες...Αστον να ανταλλασει βλακειες και να κανει like σε ιστοσελιδες κοινωνικου δικτυου,να βλεπει κανα γκομενακι στην παραλια πινωντας φρεντο αφου πρωτα φροντισει ν απλωσει το καλογραμμομενο κορμι που εφτιαξε λιωνοντας θερμίδες στο γυμναστηριο της γειτονιας του. .Τελος,να παραθεσω και την αποψη μου για τους πολιτικους...Εισαι και εσυ ενας απο αυτους η μερος τους..Πρωτον διοτι τους αφησες να δρασουν ανεξελεγκτα χωρις να αντιδρας -αφου εξαλλου ειχες ιδιοτελεις σκοπους να κανεις τον κινεζο-και δευτερον ρε καραγκιοζη και υποκριτη αν σου διναν λιγη δοση εξουσιας...πιο πολλα αισχη αλητειες και παγαποντιες θα εφτιαχνες! Αυτα τα ολιγα, συγγνωμη τωρα σπευδω στο σαλονι.... Να χαλαρωσω στον καναπε μου…

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!