tromaktiko: Καταγγελία για σύντομη απόλυση...

Παρασκευή 15 Ιουλίου 2011

Καταγγελία για σύντομη απόλυση...



Θα ηθελα να καταγγειλω την συντομη εμπειρια μου σε μια εταιρεια η οποια εγινε προσληψη 14/07 και απολυθηκα 15/07...
ειναι πραγματικα αστειοτο γεγονος γιατι πρωτον δεν ξερουν τι τους γινετε και δευτερον οι λεγομενοι υπευθυνοι ειναι αγενεστατοι..

Ας τα παρουμε απο την αρχη λοιπον...βρίσκω μια αγγελια σε εταιρεια οπου προωθει την σταθερη τηλ.πολυ γνωστης εταιρειας,μια χαρα στελνω και εγω βτο βιογραφικο...ολα καλα και μετα απο 2 ημερες με καλουν για συνεντευξη..(ο θεος και η ψυχη συνεντευξη 5λεπτου),οκ λεω δεν πειραζει ολα ωραια και καλα οπου ο δ/ντης της εν λογω εταιρειας λεει τι προωθει,μισθο,και αν κανει καποια πωληση περιπου 20 τον μηνα θα εχεις καποιο μπονους μισθο???!!!!

Οκ αφου δεν εβρισκα κατι αλλο λεω να παω να παρακολουθησω την εκπαιδευση....

Να σημειωσω οτι η εκπαιδευση ηταν 3 ημερες απο 2 ωρες καθε απογευμα...αν να μαθεις σε 3 μερες 100 πραγματα για την εταιρεια και τι προωθει...ολα καλα και εδω τελειωνει η εκπαιδευση και λενε μαζι με 5 γυναικες (απο τα 12 ατομα που ξεκινησαμε στην εκπαιδευση)οτι την αλλη μερα ξεκιναμε να καλουμε πελατες και να τους ενημ.για το προιον...(εγω να σημεωσω-δεν ειχα ξανα την εμπειρια καιειπαν οκ εδω ειμαστε εμεις να σε βοηθησουμε)..και ξεκιναμε εχθες,να γελασετε ομως ο υποτιθεμενος -ασχετος λογιστης ενω πηγα ολα τα χαρτια που εδειχναν οτι ειμαι παντρεμενη στο χαρτι για το επικ.το εκανε γαργαρα...μολις το παιρνω χαμπαρι και πριν βεβαιως υπογραψ.του το λεω και μου ""ναι εχεις δικιο-το ξεχασα κτλ""του λεω οτι αν δεν αναγραφτει εγω δεν υπογραφω...το ακουει η αγενεστατου υπευθυνη μας-η ξινουρακαι στραβωνει...σημερα λοιπον παω στην ωρα μου και παρακαλω 10 λεπτα νωριτερα ξεκιναω τα τηλ....και ερχεται η δικια σου ξινη και λεει κλειστο να σου πω...αρχισε να επιτθεται και να μου λεει "ειναι δυνατον να διαβαζεις τα προιοντα και να μην ξερεις τι πουλας???""'της εξηγω λοιπον με οσο υπομονη εχω διοτι με προσβαλλε μπροστα σε 40 ατομα οτι οταν ηρθα για συνεντ...ειχα ενημερωσει αλλωστε φαινοταν και στο βιογραφ.οτι δεν ειχα εμπειρια και εκει δεν ηξερε να απαντησει και την φερνω σε αντιπαραθεση με τον 26ετων υπευθυνο και της λεω εω ηταν οταν ειπα δεν ξερω την δουλεια αλλα θελω να την μαθω και οτι ειπε οκ.....και αρχισε μετα να μασαει τα λογια της λεγωντας οτι εμενα δεν μου κανεις οτι εν ειναι σωστο να βλεπεις ακομη τα προιοντα και να τα λες στον πελατη...κτλ...θελω λοιπον να καταληξω οτι τελικα με απελυσε και οτι παρολο που πηγα απο της 10 το πρωι και απολυθηκα στις ¨12΄.30 οτι δεν μπορει να μου την πληρωσει μονο την χθεσινη....σκασιλα μου για σημερα αλλα τσαντιστηκα γιατι και αυτη απο την ιδια θεση ξεκινησε κα ανεβηκε με η χωρις την αξια της και δεν μποει να προσβαλει ετσι παιδια που διψανε για δουλεια..να ντρεπονται που την εχουν και να λυπουνται που φευγει ετσι ο κοσμος..και βεβαια ειχα ακουσει για την εν λογω εταιρεια τα χειροτερα αλλα πιστεψα οτι ηταν φημες...τελικα δεν ειναι ....εχω εμπειρια...και τελειωντας ενω ειπαν οτι το μπονους θα μπαινει στο λογαριασμο υπαρχει ανακοινωση που λεει οτι δινονται σαν ticket restaurant...
Τα συμπερασματα δικα σας.....ντροπη παντως
Αναγνωστρια
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!