-Το μπλε εισιτήριο (που είναι για όλους του επιβάτες και τις κανονικές διαδρομές) κοστίζει 1,10 €
-Το πορτοκαλί εισιτήριο (που είναι για φοιτητές και που με αυτό είναι αναγκασμένοι να πηγαίνουν στο ΤΕΙ της πόλης) κοστίζει 0,80 €
-Το πράσινο εισιτήριο που είναι για τους μαθητές κοστίζει 0,60 €
κ.α.
Που αξίζει να σημειωθεί ότι η χρήση αυτών των εισιτηρίων είναι μόνο για μία φορά…
Για να δούμε όμως τις παρεχόμενες υπηρεσίες που περιμένει να αντικρίσει ο επιβάτης μπαίνοντας σε ένα λεωφορείο της εταιρείας ΚΤΕΑΛ ΚΑΒΑΛΑΣ Α.Ε. έχοντας πληρώσει τις παραπάνω τιμές….
Πριν περίπου τρία χρόνια η εταιρεία αποφάσισε να ξοδέψει ένα μεγάλο χρηματικό ποσό για τοποθετήσει σε επιλεγμένες στάσεις σύστημα τηλεματικής ειδοποίησης σε κάθε στάση…
Και όμως τα μηχανήματα αυτά τοποθετήθηκαν και ενώ όλοι ικανοποιήθηκαν και περίμεναν να λειτουργήσουν…(πλάνη)…
Τα συστήματα ειδοποίησης αυτά κατάφεραν να λειτουργήσουν με καθυστέρηση ενός έτους και πλέον..
Έτσι λοιπόν ενώ περίμενες το λεωφορείο στη στάση, το μηχάνημα της τηλεματικής δεν πετύχενε ούτε κατά διάνοια την ώρα άφιξης στην στάση…
Βέβαια μετά από καιρό έγινε μια απόπειρα τα πράγματα να καλυτερεύσουν και η ώρα άφιξης είχε μικρότερη ώρα απόκλισης .. και βεβαία αυτή η χαρά κράτησε για λίγο γιατί η πλειοψηφία των οδηγών δεν ενεργοποιούσαν το σύστημα και έτσι λεωφορείο έψαχνες άλλες φορές το έβρισκες και άλλες όχι….
Μαζί όμως με τα συστήματα τηλεματικής εγκαταστάθηκαν και μηχανήματα αυτόματα πώλησης εισιτηρίων. Πάω λοιπόν μία μέρα αφού είχαν τεθεί σε λειτουργία τα μηχανήματα (πριν λίγο καιρό) και τοποθετώ το πόσο και περιμένω να πάρω το εισιτήριο και δεν μου έβγαλε εισιτήριο. Όταν το ανέφερα στην εταιρεία δεν μου έδωσε κάποια σαφή απάντηση αλλά λέω δε θα δώσω μεγάλη σημασία γιατί ίσως ήταν ένα τυχαίο σφάλμα… Μετά από ένα μήνα ξαναβάζω τα χρήματα στο μηχάνημα και μου βγάζει το μισό μήκος του εισιτηρίου.. και όταν το έδειξα τον οδηγό αντέδρασε σαν να πηρά και έκοψα το εισιτήριο εγώ για να γλυτώσω το αντίτιμο (προσβλητικό) μετά όμως από αρκετή ώρα που του το εξήγησα και τέλος πάντων είπε να μην δώσει συνέχεια (δεν με πίστεψε και πολύ αλλά δεν μπορούσα να κάνω κάτι άλλο.. γιατί δεν θα έπαιρνα με τίποτα δεύτερο εισιτήριο) …
Αλλά δυστυχώς το αποκορύφωμα αυτής της <<εταιρείας>> ΚΤΕΑΛ ΚΑΒΑΛΑΣ Α.Ε. δεν έχει τέλος… Γιατί βέβαια μέσα στις παρεχόμενες υπηρεσίες είναι η λήξη των δρομολογίων στις 22:30 (και ειδικά τώρα με την απεργία των ταξί ΙΟΥΛΙΟΣ 2011 η μετακίνηση στην πόλη είναι δύσκολη λόγο των αποστάσεων που είναι ιδιαίτερα μεγάλες)
Και τώρα το αποκορύφωμα της αναιδείας αυτής της εταιρείας…
Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΑΝΕΔΕΣΤΑΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ…
Τις τελευταίες μέρες (ακούστε τώρα κάτι πράγματα… δεν λειτουργεί κανένα μηχάνημα αυτόματης πώλησης εισιτηρίων) και έτσι δυστυχώς αναγκάστηκα να πάω να αγοράσω ειτηρία από ένα ειδικό σημείο πώλησης και ήθελα να πάρω δύο φοιτητικά δηλαδή 1,60€ και δεν είχα ψηλά (θράσος που έχω και εγώ όμως :Ρ) και μου λέει ο υπάλληλος με ύφος και απίστευτη αγένεια μου λέει ότι δεν έχει ψηλά και δεν μπορεί να κάνει τίποτα και ενώ εγώ του λέω ότι δεν έχω άλλο μέσω επιστροφής μου μιλάει σαν να είμαι δεν ξέρω και εγώ ποιος (χωρίς φαίνεται να συνειδητοποιεί ότι είμαι ΠΕΛΑΤΗΣ και χάρη στα εισιτήρια που παίρνουμε οι ΠΕΛΑΤΕΣ αυτός πληρώνεται) μου λέει οι πελάτες είναι υποχρεωμενοι να έχουν ψηλά… Από πότε συμβαίνει αυτό;Σε ποια εταιρεία;; Με ποιο δικαίωμα μου μιλάει έτσι μπροστά σε περαστικούς;
Και βέβαια δεν είναι το μόνο γεγονός απρέπειας αυτής της εταιρείας… Ήμουν μέσα σε ένα από τα λεωφορεία της εταιρείας όταν ένα επιβάτης που δεν ήταν από την Καβάλα ρωτάει:"Aυτό το όχημα πάει στο κέντρο;" Kαι αυτός απαντάει μα τρομερή αναίδεια και ύφος : "Που θες να πάει.. άντε μπες…".
Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΑΝΕΔΕΣΤΑΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ…
Τις τελευταίες μέρες (ακούστε τώρα κάτι πράγματα… δεν λειτουργεί κανένα μηχάνημα αυτόματης πώλησης εισιτηρίων) και έτσι δυστυχώς αναγκάστηκα να πάω να αγοράσω ειτηρία από ένα ειδικό σημείο πώλησης και ήθελα να πάρω δύο φοιτητικά δηλαδή 1,60€ και δεν είχα ψηλά (θράσος που έχω και εγώ όμως :Ρ) και μου λέει ο υπάλληλος με ύφος και απίστευτη αγένεια μου λέει ότι δεν έχει ψηλά και δεν μπορεί να κάνει τίποτα και ενώ εγώ του λέω ότι δεν έχω άλλο μέσω επιστροφής μου μιλάει σαν να είμαι δεν ξέρω και εγώ ποιος (χωρίς φαίνεται να συνειδητοποιεί ότι είμαι ΠΕΛΑΤΗΣ και χάρη στα εισιτήρια που παίρνουμε οι ΠΕΛΑΤΕΣ αυτός πληρώνεται) μου λέει οι πελάτες είναι υποχρεωμενοι να έχουν ψηλά… Από πότε συμβαίνει αυτό;Σε ποια εταιρεία;; Με ποιο δικαίωμα μου μιλάει έτσι μπροστά σε περαστικούς;
Και βέβαια δεν είναι το μόνο γεγονός απρέπειας αυτής της εταιρείας… Ήμουν μέσα σε ένα από τα λεωφορεία της εταιρείας όταν ένα επιβάτης που δεν ήταν από την Καβάλα ρωτάει:"Aυτό το όχημα πάει στο κέντρο;" Kαι αυτός απαντάει μα τρομερή αναίδεια και ύφος : "Που θες να πάει.. άντε μπες…".
Kαι στο ίδιο όχημα μπαίνει μια γυναίκα που για κακή της τύχη δεν μπόρεσε να χτυπήσει το εισιτήριο στο μηχάνημα και της λέει: "πωωω είσαι έλεος…."
Χαρακτηρισμοί για την εταιρεία:
1. Aκρίβεια
2. Αναίδεια
3. Απρεπείς
4. Ανοργανωσιά
5. Ασυνεννοησία προσωπικού και άλλα…
Ελπίζω πολύ σύντομα να γίνει κάτι για αυτή η κατάσταση δεν μπορεί να συνεχιστεί άλλο… έχει καταντήσει αηδία…
Αναγνώστης