tromaktiko: «Δεν μου έχει γίνει τέτοιου είδους πρόταση...»

Σάββατο 2 Ιουλίου 2011

«Δεν μου έχει γίνει τέτοιου είδους πρόταση...»



Η Ευγενία Μανωλίδου παραβρέθηκε μαζί με τον σύζυγό της Άδωνη Γεωργιάδη στο πάρτι του "Dancing with the stars" και σχολίασε τη χρονιά που πέρασε:
«Ήταν μια χρονιά πολύ ενδιαφέρουσα. Όχι δύσκολη, πολύ ενδιαφέρουσα. Ήταν μια διαφορετική χρονιά. Έμαθα πολλά. Το "Dancing With The Stars daily" μου πρόσθεσε εμπειρία, δεν μου αφαίρεσε... Παρά τα όσα νομίζετε, δεν έχω αποδεχθεί όλες τις προτάσεις που μου έχουν γίνει. Ό,τι έχω κάνει, έχει γίνει μετά από πολλές συζητήσεις και πολλή σκέψη από μέρους μου».
Όσο για τις φήμες που τη θέλουν τον Οκτώβριο να αναλαμβάνει το πρωινό του ΑΝΤ1, δήλωσε: «Είναι πάρα πολύ θεωρητικό αυτό. Δεν μου έχει γίνει τέτοιου είδους πρόταση, έτσι όπως το λέτε, οπότε, εάν και εφ’ όσον γίνει αυτό, θα δούμε».
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!