tromaktiko: Από κακό και απ' άδικο

Πέμπτη 28 Ιουλίου 2011

Από κακό και απ' άδικο



Είμαι 24. πήρα το πτυχίο μου στην ώρα μου ακριβώς και τώρα κάνω το μεταπτυχιακό μου. Γιατί έχω φιλότιμο και λυπάμαι τους αγώνες των ανθρώπων που ιδρώνουν κάθε μέρα για να μή μου λείπει τίποτα εμένα.
Γιατί προσπαθώ να λέω ψέματα σε μένα ''έλα ρε, κάτι θα γίνει, κάτι θα κάνεις και σύ στη ζωή σου, δέ μπορεί'' για να προσπαθώ να είμαι όρθιος και να μή Φύγω στέλνοντας στα σκουπίδια ότι έκαναν για μένα όσοι μαγαπάνε. Ο πατέρας μου είναι χρόνια κοματόσκυλο του ΠΑΣΟΚ...όχι λόγω ρεμούλας και βολέματος. αλλά γιατί είναι απο τούς αγνούς αγράμματους ανθρώπους που βρίσκουμε στα χωριά, που πιστεύουν οτι το πασοκ είναι αριστερό κόμα, άρα καλό. Και άρα η επιλογή για να μη κυβερνάει η μισητή δεξιά. Ποιος είμαι εγώ που στα 24 μου θα βάλω μυαλό σεναν άθρωπο 70 χρονών που δεν είχε ποτέ τη τύχη να πάει στο σχολείο που πήγα εγώ? γιατί ο πατέρας ο δικός του δεν είχε παπούτσια να βάλει στα πόδια του. Ποιος είμαι εγώ που θα του πώ ''πατέρα αφού το πασόκ δε μασ βόλεψε ποτέ, δε μας έκανε ποτέ ενα ρουσφέτι...έτσι....χαρ! ηστηκά για τις πόρτες που χτυπάς μ! ε βροχή απ το 74 μέχρι σήμερα ζωντανεύοντας σταυρούς για άλλα άτομα, ΜΗΗΗΠΩΣ όταν βγούν μας θυμηθούν....γιατί το ψηφίζεις?'' Δέ μπορώ να του το πώ. Ο πατέρας μου έχει ένα ταξί δικό του. Που 2 βδομάδες τώρα είναι κλειστό. Στο σπίτι δε φέρνει πια λεφτά 2 βδομάδες τώρα ο 70αρης που ξενυχτά για το δικό μου μάστερ, για ναμαι σε λίγους μήνες άνεργος ΑΛΛΑ με περγαμηνές. Ξέρετε τι μου λέει όταν του λέω ''θα τους ξανάψηφίσεις πατέρα τώρα που σε θέλουν υπάλληλο σε εταιρία που θα διαχειρίζεται 100 άδειες ταξί με 3,60 τον μήνα?'' μα ποιον να ψηφίσω? δεν έχω άλλη επιλογή. ! ποιον? αριστερά? για να βγεί πάλι η δεξιά? ποιον?

Τι να του πω εγώ? με ποίο δικαίωμα να του πω ''πατέρα ξέχνα τα οράματα και τα συναισθήματα με το αριστερό πασοκ, ξέχνα το ξαδερφό σου που 28 χρόνο παιδί τον εκτελέσανε οι φασίστες το 68 γιατι ήτανε αριστερός'' με ποιό δικαίωμα?

δε μπορώ να του πώ τίποτα λοιπόν. εσας όμως.....με τις βίλες, τις πισίνες και τα φράγκα στην Ελβετία που βγαίνετε να μηλίσετε για το κέρδος που έχει ο Λαός με την απελευθέρωση των ταξί, με τη ψήφιση του μεσοπρόθεσμου από ανδρείκελα-τσίρκα τύπου Σαλαγιάννη-Αθανασιάδη......
μπορώ να σας πω. και δε θα σας το πω με πορείες, με συνθήματα. αυτά δε σας αγγίζουν....δεν αποτρέπουν όσα έχετε στο μυαλό σας. έχω τον τρόπο μου όμως. να δούμε ποιος, εσείς ή εγώ?


Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!